Tomek071 Napisano 9 Maja 2018 Napisano 9 Maja 2018 Witam. Szukam pomocy w wyborze roweru. Kompletnie się na tym nie znam. Ostatnimi czasy sporo przytyłem i chciałem zacząć coś robić ze sobą. Pomyślałem o rowerze. Poszukuje czegoś w granicach 1500-2000zł. Rower będzie służył raczej do jazdy po mieście (droga rowerowa, ulica) i miejscach typu parki, ścieżki leśne. Mój wzrost to 179-180cm, waga 120kg, długości nogi nie jestem w stanie aktualnie podać bo nie mam miarki ale jutro może dopiszę. Domyślam się że spora część użytkowników składa rowery własnoręcznie z zakupionych osobno elementów ale ja się na tym nie znam kompletnie i wolałbym kupić jakiś gotowy model. Rodzaj roweru to coś na wzór typowego "górala" (nie orientuje się w nazwach MTB? Cross? Trekingowy?). Na hamulcach oraz przerzutkach nie znam się nic a nic. Jeżeli ktoś miałby coś do polecenia dla totalnego żółtodzioba to z chęcią poczytam. Mieszkam we Wrocławiu i szukam czegoś dostępnego w stacjonarnym sklepie. Dodatkowym atutem byłby dla mnie gdyby rower był dostępny w sieci GO Sport gdyż mam możliwość skorzystania ze zniżki 20%. Dzięki i pozdrawiam.
seraph Napisano 9 Maja 2018 Napisano 9 Maja 2018 https://www.go-sport.pl/rower-crossowy-kross-move-20-c1415985 Crossowy jest w sam raz na utwardzone nawierzchnie, a i na leśnej suchej ścieżce sobie poradzi. Pozycja ciut bardziej sportowa niż na trekkingu. W tej cenie to trochę drogo, ale przy 20% rabatu cena robi się całkiem w porządku. Trekkingi z GoSportu muszę Ci niestety odradzić, bo mają wolnobieg zamiast kasety, a to oznacza słabą piastę i przy Twojej wadze będziesz giął ośkę tylnego koła.