Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem szczęśliwym posiadaczem Krossa Sign Ds,posiadam go od 1,5 roku,robię dziennie 30 km na asfalcie(zerwałem wiązadło i nie ma szans na dirt czy coś),rama to 15" na 175 cm,daje radę,ostatnio 3 blat dokręciłem,44 zęby,sam blat 39 zł do niego,śruby z Dartmoora 42 zł...,ale cóż :),rower teraz jest idealny i na teren i na asfalt,na dobrym osprzęcie,polecam!:)

w razie pytań 4015655 gg.

Pozdrawiam:)

Napisano

Witam

Także posiadam ten rower, dziś pierwsza jazda. Jestem dość wysoki 200cm i 90kg wagi, rama 17 cali. Rower jest wygodny, amortyzator rst jest raczej kiepski, kiepsko wybiera nierówności ale przy większych skokach i mojej wadze nie dobija. Wszystko chodzi płynnie, można się doczepić do raczej kiepskich hamulców, ale po przesiadce z makrokesza czuje się różnice. Irytuje mnie to że w prawej rączce mam hamulec tylny a w lewej przedni, jestem przyzwyczajony do odwrotnego rozwiązania, można to w łatwy sposób zmienić ?

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Bardzo polecam również ds'a dwójeczkę, szkoda że nie ma oddzielnego tematu bo świetny rower. Niestety ciężko dostać ostatnio, a były bardzo opłacalne. Pięknie się prowadzi, bardzo fajna geometria, ja mam ramę 15 przy 182cm wzrostu, pewnie powinna być 17, ale nastawiłem się na dość agresywną jazdę w lesie, raczej unikam dłuższych wycieczek. Myślę, że po paru modyfikacjach nadaję się już do lekkiego FR, można próbować jeździć w DS/4X.

Napisano (edytowane)

Powiedzcie mi czy na DSie można sobie komfortowo pojeździć w trasy długości np. 20-30km?

No właśnie raczej nie bardzo. Od biedy jak podniesiesz siodełko to jakoś tam idzie, ale to nie rower do XC czy tam wycieczek.

20-30km jeszcze jest do przełknięcia ale to już blisko maksymalnego zasięgu :D

Edytowane przez Tromek
Napisano (edytowane)

No sporadycznie to spoko nie ma problemu, ale na dłuższą mete chodzi o to, że jest poprostu niewygodnie w porównaniu z typowym rowerkiem np. do XC.

Rama jest mała i krótka, mnie np. bolą plecy przy dłuższych wypadach.

Edytowane przez Tromek
Napisano

Chodzi o to,że rama tak jak kolega wyżej napisał,jest krótka i mała a co za tym idzie to cały czas zgięty jesteś a nie jest to zbyt komfortowe.Ja dziennie na nim 40 +- km robię,ale do jazdy polecam bardziej XC albo normalnego MTB'ka.

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Siema mam zamiar kupić kross ds 1.Z uwagi ze ciężko znalezc duala po cenie 1500 w dół.Mam pare pytań czy nadaje się na zjazdówkę po sporych dziurach ?Na agresywną jazdę po błocie ?Mam 165cm wzrostu i 62kg wagi.Jaka wielkość ramy mam zamówić jestem nastawiony do skakania i na zjazdy.

Napisano

Rama i koła wytrzymają, ale amortyzator od razu bym wymienił, jest niebezpieczny.

Moja subiektywna ocena po ok 100km, rower dość wygodny, dziennie robię ok 20km po mieście i jest w miarę ok. Amortyzator smaruje burnoxem, i działa nawet przyzwoicie, było kilka wypadów do lasu, i radzi sobie całkiem dobrze, choć rama 17cali jak dla mnie do skoków jest za duża na pump tracku jest za duża, chociaż już do 4x na kieźlinach jest już idealna ;) , byłem na skateparku i też radzi sobie dobrze.

Moja ocena w skali od 1-5, mocne 4 ;)

Napisano

Rama i koła wytrzymają, ale amortyzator od razu bym wymienił, jest niebezpieczny.

 

a konkretnie w czym problem z tym amortyzatorem ? za twardy czy jak ?

Napisano

a konkretnie w czym problem z tym amortyzatorem ? za twardy czy jak ?

noo generalnie to jest syf, pękają korony, ściera się teflon. Amortyzator niebezpieczny dla otoczenia

 

zmieniasz na rs pike albo mz dj i bedzie ok.

Napisano

noo generalnie to jest syf, pękają korony, ściera się teflon. Amortyzator niebezpieczny dla otoczenia

 

zmieniasz na rs pike albo mz dj i bedzie ok.

 

a ja bym jednak prosił o jakieś dokładniejsze wytłumaczenie, ponieważ jeszcze nie do końca zapoznałem się z wszystkimi częściami i w ogóle. I ewentualnie gdzie te amortyzatory się kupuje ? ogólnie to prosiłbym o jakąś stronkę konkretną, gdzie mógłbym kompletować czy tuningować właśnie ten rowerek.

Napisano

co można dokładniej napisać, w rst pęka korona, i zębów już nie masz, po prostu amortyzator trzeba wymienić jeśli chcesz jakoś tam bardziej ekstremalnej musisz poprostu wyienić.

Opcja tańsza, santour duro

Opcja normalna Mz dj lub rs pike

Opcja wypasiona Bomber 888 :devil:

 

Poszukaj sobie na allegro jakiś amorków, najlepiej jak bedą miały 130mm spoku tyle co seryjny rst lunch

Napisano

co można dokładniej napisać, w rst pęka korona, i zębów już nie masz, po prostu amortyzator trzeba wymienić jeśli chcesz jakoś tam bardziej ekstremalnej musisz poprostu wyienić.

Opcja tańsza, santour duro

Opcja normalna Mz dj lub rs pike

Opcja wypasiona Bomber 888 :devil:

 

Poszukaj sobie na allegro jakiś amorków, najlepiej jak bedą miały 130mm spoku tyle co seryjny rst lunch

 

mógłbyś wskazać mi jakąś konkretną aukcję, żebym wiedział mniej więcej czego mam szukać ? :D chodzi mi o suntour duro ;p

Napisano

Witam czy da się rozbudować ds 1 tak żeby nadawał się na sztywniaka do lekkiego fr? I jaki rozmiar ramy jakby miał to być sztywniak pod fr 15" czy 17" I ostatnie pytanie czy da się normalnie po mieście jeździć tym ds ?z góry thx.

Napisano

@crosser poszukaj sobie boże, troche inwencji i znajdziesz

 

@Nalafein dać się da, lepszy amor, chociaż nie wiem czy rama wytrzyma coś o skoku większym niż 150mm. Lepsze opony, jakiś napinacz i może coś z tego bedzie :)

  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Czy ktoś ogarnia gdzie mogę dostać Kross'a ds 2 za tą mityczną cenę 1500+/- zł? Naczytałem się o RST w ds 1 i trochę się boję w niego pakować ^_^ . Będzie to mój pierwszy rower tego typu, z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez Cufk
Napisano

w sumie to nie wiem. bo w kolekcji na rok 2011 nie ma żadnych rowerów extreme.

ale mysle ze rowery są dalej produkowane i dostać je można w sklepach.

a o wyprzedażach napisałem odnośnie ceny bo za 1500 tylko po sezonie go widziałem ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...