Petros601 Napisano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2018 Witam Chialbym zapytac czy amortyzator Suntour SF17 NCX (powietrzny?) jest znaczaco lepszy od standardowego Suntour NEX HLO ? Rozumie ze NCX ma mniejsza mase Obydwa sa tak samo trwale czy ktorys wymaga wiecej serwisu. NCX trzeba dopompowac co jakis czas ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2018 Powietrzny jest lepszy o tyle, że możesz go precyzyjnie dostosować pod swoją wagę. W przypadku sprężyny jak nie trafisz to bez wymiany sprężyny nie wyregulujesz idealnie. W praktyce wychodzi na to, że sprężynowe pod mało kim pracują jak trzeba. O ile uszczelki trzymają to ciśnienie można sprawdzić raz na sezon. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2018 NCX powietrzny ma tuleje ślizgowe teflonowe natomiast NEX ma zwykłe plastikowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petros601 Napisano 26 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Czyli NCX (Air) jest o wiele lepszy od wszystkich NEX ? (jazda po lekkim tereniej i drogi szutrowe) Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez Petros601 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 Gdzie byś nie jeździł to jak amortyzator ma plastikowe ślizgi to zaraz luzy złapie. Biorąc pod uwagę to co napisał ACTIVIA to zupełnie nie ma porównania pomiędzy tymi widelcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petros601 Napisano 26 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Dzieki wielkie za pomoc mam Okazje kupic taki rower: http://www.bbf.bike/#/detail/alicante w cenie 2500 zl. Skoro ma amortyzator NCX powinien byc dobry... Nie udalo mi sie znalezc innego roweru z amortyzatorem amortzatorem lepszym od NEX HLO w tej cenie Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez Petros601 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 A napisali gdzieś tam że to NCX powietrzny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petros601 Napisano 26 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 to nie wszystkie NCX sa powietrzne? Na stronie Suntour sa 4 modele NCX i wszystkie sa powietrzne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 oczywiście, że nie wszystkie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petros601 Napisano 26 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 jak poznac ze ten konkretny jest/nie jest powietrzny? Trzeba otwierac "korek" i patrzec czy jest wentyl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 Powietrzny w tej klasie rowerów to takie halo, że to będzie pierwsze co producent o rowerze napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Henioeu Napisano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2020 Unibike na swojej stronie podaje: SR SUNTOUR (...) / SKOK 63MM / BLOKADA HYDRAULICZNA Atlantis 2018: NEX Globetrotter 2018: NCX-D Czy ktoś się orientuje jakie to są wersje? (gdzieś znalazłem opis, że D to model pod hamulec tarczowy (oba modele taki mają)) Czym się różnią? Oraz jakie są konsekwencje tych różnic? Czy i te będą się różnić tulejami? Jeśli tak, to czy podczas serwisu da się wymienić plastikowe na lepsze? Jak często przeciętnie serwisuje się jedne i drugie (jak długo mogą wytrzymać) i ile może taki serwis kosztować? NCX to niby wyższa półka, ale może się okazać, że bardziej się opłaca kupić tańszy, a gdy padnie za różnicę w cenie roweru, kupić 3 półki wyższy... Choć, sprężyna stalowa wydaje się rozwiązaniem bardziej pancernym niż powietrzna? nie zaskoczy nas gdzieś daleko w trasie "flak"... czy się mylę? Wymiana sprężyn na inną twardość to droga zabawa w tych modelach? są dostępne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 NCX ma: Rury goleniowe 30mm Tuleje ślizgowe teflonowe Rury goleniowe z lepszym chromem NEX ma: Rury goleniowe 28mm. Tuleje ślizgowe plastikowe - bez mozliwosci przeróbki na teflonowe Rury goleniowe stalowe że słabym chromem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.