kurt_hectic Napisano 23 Kwietnia 2018 Napisano 23 Kwietnia 2018 Cześć, Po ostatnich 100km przejechanych w moich górkach zacząłem się zastanawiać nad dodatkowym amortyzatorem... Potrzebuję czegoś do typowych maratonów mtb. ~50-70 km, ~1500m - 2000m w górę. btw. 6 litrów wypitej wody ;o Do tej pory ratowałem się rs sunturem ncx, który działał na serio spoko, polecam, ale po pierwsze po 5 latach zaczął się rozlatywać, a po drugie...jednak tych korzeni i kamieni było zbyt dużo, męczyłem się. Dla mnie to są typowe leśne ścieżki, ale widzę na YT, że niektórzy mówią na to enduro. Także zamiast wydawać ~250 na nową sztycę pomyślałem, że może znajdę jakąś ramę z damperem za 1000zł-1500zł. Moje wymagania to: -stary typ ramy- mam SIDa pod stery ahead, z którym nie chcę się rozstawać -zero zmarnowanej energii -zero rwania łańcucha i innych technicznych problemów -bezproblemowe podjazdy -no i rzecz jasna wygoda- jak najlepsze wybieranie skałek, korzeni, dołków Jestem laikiem, ale jako, że nie chce tracić przestrzeni na rowerze- muszę tam zamontować sprzęt i min 3l wody to wpadło mi w oko to. (nie chcę konstrukcji, która idzie przez środek trójkąta. Ramy z damperami z 2004-2007 kosztują ok. 1000zł. Generalnie spełnia moje wymagania, ale nie wiem najważniejszego- jak to działa? Warto zmienić prostą konstrukcję (hard tail) ze sztycą 50mm skoku na bardziej złożoną ze 100mm? Miał to ktoś, warto? Pozdro!
phoe Napisano 23 Kwietnia 2018 Napisano 23 Kwietnia 2018 Jak kupisz ramę z takim damperem, to z reguły był on nie serwisowany przez kilka lat, jak coś się posypie możesz to sprzedać na złomie za jakieś 10zł.
SoloTM Napisano 23 Kwietnia 2018 Napisano 23 Kwietnia 2018 Ramę giant xtc nrs poszukaj, amor tylny sid dual air lub podobny i będziesz zadowolony.