Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czekam na kasę i będę zamawiał zestaw i kupował DOT'a, myślę że w przyszłym tygodniu się za to zabiorę , na razie upuściłem dosłownie 2 krople z tylnego hamulca , klamka jest miększa, ale przynajmniej da się jechać bez ciągłego tarcia klocków o tarcze. Mam jeszcze tylko pytanie , podczas odpowietrzania powinno się rozepchać tłoczki, jak to najlepiej zrobić ?

Napisano

okej ? , mam to zrobić z odkręcona jakaś śrubka od odpowietrzania ? czy z wyczuciem użyć siły i je rozepchnąć po prostu tak jak teraz są bez odkręcania czegokolwiek  ?

Napisano

Jak będzie za dużo płynu w układzie może być problem z całkowitym wciśnięciem tłoczków trzeba więc odkręcić śrubkę z klamki by pozbyć się nadmiaru płynu i po tym zabiegu umyć klamkę wodą by dot nie zeżarł lakieru z klamki

Napisano

Dzisiaj przystapiłem do odpowietrzania , ogólnie jestem zadowolony , hamulce działają lepiej , a co najważniejsze nie puchną już :) .

Mam tylko pytanie- robiłem wg filmiku który podesłano mi wyżej;  ale co należy zrobić żeby klamka szybciej łapała ?

Napisano (edytowane)

W klamce powinna być śrubka na mały imbus, można spróbować trochę podregulować, żeby zbliżyć klocki do tarczy.

Jednak kolega niżej poprawia, że zmienia się tylko odległość klamki od kierownicy.

Edytowane przez gruber69
Poprawa błednej informacji

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...