hanjin Napisano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2018 Witam, mam problem z moim RS Recon. Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem, że przy gwałtownym ugięciu amorka zaczyna piszczeć tak jakby gdzieś uszczelka ocierała o goleń. Przy normalnej jeździe jak morek pracuje płynnie zjawisko piszczenia nie występuje. Niedawno robiłem serwis tzn. rozdzieliłem golenie dolne od górnych, czyściłem golenie górne i dolne, uszczelki kurzowe umyte i nasmarowane, gąbki namoczone olejem. Golenie dolne zalana olejem. Nie rozkręcałem tłumika i sprężyny powietrznej bo serwis miała jakieś 4-5 miesięcy temu. Jakieś pomysły od czego to może piszczeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2018 SR Epixon którego miałem też wydawał takie dźwięki, była to kwestia uszczelek. Jeżeli masz czas to dla świętego spokoju rozbierz całość jeszcze raz, chociaż ja bym się zbytnio nie przejmował. No chyba że to nie jest dźwięk ślizgającej się gumy, to wtedy inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanjin Napisano 2 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2018 Chyba będę musiał tak zrobić tylko z czasem gorzej będzie ale co zrobić. Piszczenie trochę brzmi jakby jakiś syf pod uszczelkę się dostał. Dodaje film może coś się rozjaśni. Na filmie stukanie pochodzi od hamulców mnie interesuje to piszczenie:) recon.mp4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolmark Napisano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2018 Dla mnie to brzmi jak świst oleju w tłumiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanjin Napisano 3 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2018 Czyli co? Za mało może go być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolmark Napisano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2018 (edytowane) Możliwe, ale to wróżenie z fusów po kawie. Być może bez serwisu tłumika się nie obejdzie. Moja Reba nie wydaje dźwięków przy tłumieniu ustawionym na minimum, ale przy większych wartościach wyraźnie zaczyna świszczeć, tyle że akurat ma ciut za mało oleju, który regularnie ucieka spod pokrętła blokady. Mnie to nie przeszkadza, bo blokady praktycznie nie używam. Jeśli ogarniasz temat serwisu amortyzatora, to ja bym posprawdzał wszystko jeszcze raz, ile Ci to zajmie: 4 godziny. Może to być także coś ze sprężyną powietrzną. Edytowane 4 Kwietnia 2018 przez Kolmark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanjin Napisano 4 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2018 W sobotę jak czas pozwoli to trzeba będzie zajrzeć do środka i przeserwisować całość. Jak zrobię serwis to dam znać czy jest poprawa czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanjin Napisano 13 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2018 Serwis zrobiony i rzeczywiście jak kolega wyżej pisał w tłumiku było za mało oleju. Zrobiłem pełen serwis i wszystko śmiga tak jak powinno. Piszczenie ustało. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.