DanielAmx Napisano 31 Marca 2018 Napisano 31 Marca 2018 Mam problem z ramą od Krossa level r2 2016 r . Zakupiłem nowe opony Continental Moutain King 2,4 szerokości jeździłem przez jakiś czas i zauważyłem otarcie z dziura w tylnich widełkach czy to jest coś poważnego?
Imar Napisano 31 Marca 2018 Napisano 31 Marca 2018 Jak przetarło aluminium to oczywiście że tak. Albo wspawanie wzmocnienia albo rama do wyrzucenia.
DanielAmx Napisano 31 Marca 2018 Autor Napisano 31 Marca 2018 2 godziny temu, skom25 napisał: Wrzucisz zdjęcia? zaraz wrzucę
Gość Napisano 31 Marca 2018 Napisano 31 Marca 2018 Po co założyłeś drugi temat? Wrzucam fotkę którą tam zamieściłeś: Rama na śmietnik. Tak zapytam, jak mogłeś nie czuć że opona trze o ramę?
SoloTM Napisano 31 Marca 2018 Napisano 31 Marca 2018 Jeśli nie pękła to może idzie to jeszcze czymś wypełnić/zaspawać/usztywnić ? Spróbować nie zaszkodzi
Gość Napisano 31 Marca 2018 Napisano 31 Marca 2018 A mi się wydaje że w górnej części widać małe pęknięcie. Tak czy inaczej, według mnie nie warto ryzykować. Jak strzeli tylko jedna rurka to pół biedy. Gorzej jak strzelą dwie na raz i wtedy może być niebezpiecznie.
Imar Napisano 31 Marca 2018 Napisano 31 Marca 2018 Dokładnie, widoczna rysa u góry. To jest pęknięcie.
DanielAmx Napisano 31 Marca 2018 Autor Napisano 31 Marca 2018 2 godziny temu, SoloTM napisał: Jeśli nie pękła to może idzie to jeszcze czymś wypełnić/zaspawać/usztywnić ? Spróbować nie zaszkodzi to czyli mam to dać do spawania?
Gość Napisano 31 Marca 2018 Napisano 31 Marca 2018 A co tu spawać jak jest dziura? Musiałbyś znaleźć kogoś kto spawa aluminium i miałby pomysł na naprawdę i wzmocnienie takiego miejsca. Naprawdę nie czułeś że koło Ci się nie kręci tak jak powinno? Jak Ci się w ogóle udało wsadzić koło w ramę?
DanielAmx Napisano 31 Marca 2018 Autor Napisano 31 Marca 2018 Czułem minimalny opór ale sądziłem ze to nic poważnego . A kolo normalnie wsadziłem w ramę taraz jak to zauważyłem to miałem lekkie bicie w kole i to przez to ta dziura bo guma przy biciu dotykala ramy
rzezniol Napisano 1 Kwietnia 2018 Napisano 1 Kwietnia 2018 Przypomina mi się sytuacja jak kiedyś przyjechał do nie koleś samochodem bo coś mu stuka ... Zaczynam oględziny a tam koło trzyma się piasty "silą woli" w moich kategoriach nie dało się tym samochodem jeżdzić ... a dla niego to było normalne bo zawsze mu cis stuka Kolego zniszczyłeś ramę ... nawet jak ktoś ci to załata to istnieje ryzyko że pęknie przy spawie. Okolice suportu to jeden z najbardziej obciążonych węzłów roweru. Nawet jak ktoś położy ci na to łatę to z automatu masz ciaśniej w widełkach. Jak 2,4 zrobiło taką rzeźbę to fabrycznie było miejsca na 2,25 ... po spawaniu będzie na max 2,1. Ja osobiście odradzam spawanie tego miejsca w rowerze z aluminium ... Pozdrawiam
DanielAmx Napisano 1 Kwietnia 2018 Autor Napisano 1 Kwietnia 2018 2 godziny temu, rzezniol napisał: Przypomina mi się sytuacja jak kiedyś przyjechał do nie koleś samochodem bo coś mu stuka ... Zaczynam oględziny a tam koło trzyma się piasty "silą woli" w moich kategoriach nie dało się tym samochodem jeżdzić ... a dla niego to było normalne bo zawsze mu cis stuka Kolego zniszczyłeś ramę ... nawet jak ktoś ci to załata to istnieje ryzyko że pęknie przy spawie. Okolice suportu to jeden z najbardziej obciążonych węzłów roweru. Nawet jak ktoś położy ci na to łatę to z automatu masz ciaśniej w widełkach. Jak 2,4 zrobiło taką rzeźbę to fabrycznie było miejsca na 2,25 ... po spawaniu będzie na max 2,1. Ja osobiście odradzam spawanie tego miejsca w rowerze z aluminium ... Pozdrawiam To jedynie czymś wzocnić popróbuje może coś wykombinuje
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.