tolcz Napisano 28 Marca 2018 Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 Hej, Jest to mój pierwszy post na Waszym forum, więc mam nadzieję, że dobrze trafiłem z działem, w którym piszę. Przejdźmy do rzeczy, na początku kwietnia planuję zakup roweru - pierwszego lepszego roweru, którym sprawnie będę jeździł po miejskich ścieżkach rowerowych, po leśnych ścieżkach rowerowych, czy też po polnych drogach. Rower, który ma sprawdzać się wszędzie. Naturalnie jestem amatorem, jednak chciałbym, aby sprzęt był jak dla mnie na wysokim poziomie. Znalazłem rower http://allegro.pl/29-lazaro-core-v3-wypasione-mtb-alivio-alivio-i6863656950.html?reco_id=74d02bf5-328c-11e8-9202-246e963204c8&bi_c=Product&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco& Jest to Lazaro Core V3 na kołach 29'', z ramą 18''. Ja natomiast mam 173 cm wzrostu, więc według tabelek i wyliczeń rower z taką ramą jest odpowiedni dla mnie. Kusi obecność w tej cenie osprzętu z linii Alvio. Prosiłbym o jakieś porady, czy ten rower będzie spełniał moje oczekiwania, czy będzie trwały (naturalnie standardowy serwis przewiduję w serwisie). Natomiast najważniejszym moim pytaniem jest to, czy koła 29'' i rama 18'' będą współgrały z moim wzrostem 173cm? Chciałbym czuć się dobrze i pewnie na takim sprzęcie. (Mój aktualny rower to mega ciężki sprzęt, nie wygodny, stary). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 28 Marca 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 To nie jest rower klasy premium, nie rozczaruj się. Ale rozumiem, że cena jest ważnym czynnikiem. Napęd 3x9 to już historia. Amortyzator też bardzo słaby. Pytanie na czym jeździłeś dotychczas bo może jednak skok jakościowy być ogromny. Mimo wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...