kudizc Napisano 26 Marca 2018 Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 Cześć, zamierzam kupić rower wysyłkowo (Kross level B8 2017). Czy jak nie zrobię przeglądu zerowego to utracę gwarancję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 26 Marca 2018 Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 Tak, stracisz. Musisz iść do sklepu który sprzedaje/ ma serwis krossa i zabulić za przegląd. Często zdarza się, że kupując w sklepie taki przegląd masz gratis. Ale cena roweru pewnie wyższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Marca 2018 Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 Dogadaj się ze sprzedającym, żeby przybił stępelek (oj przepraszam zrobił przegląd zerowy) przed wysyłką roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 26 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 to załatwi sprawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 26 Marca 2018 Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 Załatwi. O ile sprzedawca się zgodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 26 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 ok, dzięki Panowie. Do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 26 Marca 2018 Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 W kartach krossa niema czegoś takiego jak przegląd zerowy. Jest zapis o przeglądzie gwarancyjnym który trzeba zrobić do 30 dni od zakupu roweru. Polityka Krossa wygląda tak że kto podpiszę przegląd gwarancyjny staję się automatycznie gwarantem i odpowiada za rower. U mnie w sklepie wygląda to tak że klient(który kupił rower u mnie) chcę zrobić przegląd gwarancyjny płaci 40 złotych. Osoba która nie zakupiła roweru u mnie płaci 25% wartości roweru. Dlaczego ktoś ma zostać gwarantem roweru którego nie sprzedał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 26 Marca 2018 Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 Słusznie @Imar . Niestety możliwe, że ktoś mu podbije byle sprzedać. Bez sensu dla sprzedawcy i klienta, szczególnie gdy sam nie potrafi przy rowerze wiele zrobić. Tak być nie powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.