Celir Napisano 24 Marca 2018 Napisano 24 Marca 2018 Witam. Do skończenia mojego horneta brakuje mi tylko hamulców. Intensywnie zastanawiam się nad jednym z 3 modeli a są to : Level t, Shimano m6000 i Magura mt2. Rower to hornet , Aion 34 150mm i gx 1x11. Jeżdżę głównie po szlakach w okolicach Bielsko-Biała. Ważę sporo bo około 100kg. Proszę was o porady co wybrac a może jakieś inne modele pasujące do ten specyfikacji?
abdesign Napisano 24 Marca 2018 Napisano 24 Marca 2018 Wchodzisz na allegro szukasz za 209 XT na przód, szukasz za 129 SLX na tył i masz i lepiej i taniej niż te co wybrałeś. W sam raz pod 100kg.
Gość Napisano 24 Marca 2018 Napisano 24 Marca 2018 52 minuty temu, abdesign napisał: Wchodzisz na allegro szukasz za 209 XT na przód, szukasz za 129 SLX na tył i masz i lepiej i taniej niż te co wybrałeś. W sam raz pod 100kg. 129 za Slx? To chyba sam zacisk...
Mod Team durnykot Napisano 24 Marca 2018 Mod Team Napisano 24 Marca 2018 Na Twoją wagę Levele mogą być za słabe. Optymalne wydają się być 785 z dobrymi klockami i min tarcze 180 mm Jaki masz budżet?
Celir Napisano 24 Marca 2018 Autor Napisano 24 Marca 2018 Nie mam ściśle określonego budżetu chce hamulce które się sprawdza za rozsądne pieniądze
gtb Napisano 24 Marca 2018 Napisano 24 Marca 2018 4 minuty temu, Celir napisał: XT 785 za 209 znalazłem ale slx nie widzę http://allegro.pl/ham-hydrauliczny-tyl-disc-shimano-slx-bl-br-m666-i7250689908.html
Celir Napisano 24 Marca 2018 Autor Napisano 24 Marca 2018 No tak tylko miesiąc gwarancji to nie są bogato kupując hamulce chciał bym mieć normalna gwarancję Znalazłem za 400zl komplet m6000 jak myślicie to dobry pomysł ?
abdesign Napisano 24 Marca 2018 Napisano 24 Marca 2018 Raz powiem tak o "sikających" m6000 które miały premierę dopiero co można więcej znaleźć niż o m666 które mają już .... nie pamiętam ile lat. Dwa zestaw xt plus slx zatrzyma Cię prawie zawsze w tym miejscu w którym chcesz a czy m6000 da radę? 100kg plus rower w Bielsku?
Celir Napisano 24 Marca 2018 Autor Napisano 24 Marca 2018 Do tej pory miałem xtr 975 które zawsze dawały radę niestety odeszły na spoczynek po 10 latach. Nie znam innych hamulców a słyszałem że m6000 są dobre. Jak przeglądam oferty rowerów enduro to znaczna większość ma level t albo właśnie m6000
Dezent Napisano 24 Marca 2018 Napisano 24 Marca 2018 Też zastanawiałem się nad M6000. W końcu dołożyłem i kupiłem M7000. Dzisiaj odbyłem pierwszą jazdę.
Dezent Napisano 24 Marca 2018 Napisano 24 Marca 2018 Świetne są, ale bez wymiany tarcz na nowe się nie obejdzie. Myślę o SM-RT81.
Mod Team durnykot Napisano 25 Marca 2018 Mod Team Napisano 25 Marca 2018 15 godzin temu, Celir napisał: Jak przeglądam oferty rowerów enduro to znaczna większość ma level t albo właśnie m6000 Zależy w jakim budżecie. Poza tym osprzęt OEM nie zawsze jest trafiony. Każdy producent szuka możliwości obniżenia kosztów produkcji roweru np poprzez zakładanie hamulców z niższych grup. Przy 100 kg wagi założyłbym czterotłoczkowe Zee lub Magury MT5, ale przy niskim budżecie i dużej masie rowerzysty M6000 to wg mnie minimum , koniecznie z dużą tarczą.
phoe Napisano 25 Marca 2018 Napisano 25 Marca 2018 Można ograniczając budżet np kupić Zee na przód, a na tył SLX 675, podobnie z Magurą, tył MT2, przód MT5, Magura ma nawet gotowe zestawy takich hamulców, że tył 2 tłoczki, przód 4 tłoczki. Tarcze obowiązkowo 180mm i markowe klocki metaliczne. Możesz kupić też 675 czy 785, a jak będą za słabe, to z przodu wymienić zacisk na Zee.
Sabarolus Napisano 25 Marca 2018 Napisano 25 Marca 2018 17 godzin temu, abdesign napisał: Raz powiem tak o "sikających" m6000 które miały premierę dopiero co można więcej znaleźć niż o m666 które mają już .... nie pamiętam ile lat. Dwa zestaw xt plus slx zatrzyma Cię prawie zawsze w tym miejscu w którym chcesz a czy m6000 da radę? 100kg plus rower w Bielsku? A gdzież to te opinie? Bo ja takowych szukałem i raczej nigdzie nic nie ma. Jeżeli coś jest to raczej można to streścić jako ulepszone M615. Opinii o M666 jest jednak więcej i z pewnością nie są to ssme superlatywy - szczególnie w zestawieniu z następcami. Dodajmy ile ten hamulec ma już teraz lat...
Celir Napisano 25 Marca 2018 Autor Napisano 25 Marca 2018 Nie znalazłem opinii o m6000 jako miały byś sikać. 3 godziny temu, phoe napisał: Można ograniczając budżet np kupić Zee na przód, a na tył SLX 675, podobnie z Magurą, tył MT2, przód MT5, Magura ma nawet gotowe zestawy takich hamulców, że tył 2 tłoczki, przód 4 tłoczki. Tarcze obowiązkowo 180mm i markowe klocki metaliczne. Możesz kupić też 675 czy 785, a jak będą za słabe, to z przodu wymienić zacisk na Zee. 675 nie są już produkowane a 785 są po około 250 zł. Myślę też nad guide r które mają 4 tłoczki. Obecnie dobijam xtr m975 i chciał bym mieć nowe o takiej sile tył zawsze mnie zatrzymuje
phoe Napisano 25 Marca 2018 Napisano 25 Marca 2018 zgoda z 675/785 że nie są produkowane, ale co jakiś czas się pojawiają na allegro, w dobrych bądź "nie" cenach. Pół roku temu kpl 785 można było za 500zł wyhaczyć.
Celir Napisano 25 Marca 2018 Autor Napisano 25 Marca 2018 Kupię tylko nowe. Widzę komplet 675 za 540 a 785 nie widze
Celir Napisano 27 Marca 2018 Autor Napisano 27 Marca 2018 M615 czy m6000 jak myślicie ?do lekkiego enduro powinny starczyć wedle opinii z neta a waga spada na sezon będzie jakiś 85 tak że wydaje mi się że to dobra opcja
Sabarolus Napisano 27 Marca 2018 Napisano 27 Marca 2018 Kup śmiało M6000,daj 203 mm tarcze na przód, klocki metaliczne i powinno hulać. Jeżeli coś sie wysypie, masz pewna i bezproblemowa gwarancję.
Dezent Napisano 27 Marca 2018 Napisano 27 Marca 2018 Osobiście z tych dwóch wybrałbym M6000. Nowszy model.
Celir Napisano 27 Marca 2018 Autor Napisano 27 Marca 2018 Mam 203 przód i 180 tył a klocki brać z radiatorem czy bez?polecacie jakieś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.