Potrzebuję pomocy w wyborze plecaka. Wiem, wiem tamt już był wiele razy i chyba wszystkie przeczytałem, ale... no właśnie, nie znalazłem odpowiedniego. Mam konkretne wymagania:
- duży plecak. Ma pomieścić
(a) koszulę, ładnie złożonę (z doświadczenia wiem, ze rozmiar gdzie wejdzie laptop 15,6" jest odpowiedni)
(b) woda 0,5l
(c) pojemniki z jedzeniem (śniadanie, obiad, kolacja)
(d) bluzę/lekką kurtkę
(e) U-Lock
(f) portfel/klucze/telefon/inne bajery
- plecak ma byc na siatce - na pasie biodrowym kieszeń na duży telefon 6" (mogę z tego zrezygnować, choć fajnie jak by kieszeń była mieszcząca chociaż drobne) - mała kieszeń z przywieszką na klucze i boczna zewnętrzna na wodę - cena max do 250pln - choc trochę wodoszczelny
Używać go będę codziennie na dojazdy do pracy (15km) i weekendowo na krótkie wycieczki (50-70km)
Nie chciałbym też by był firmy rynex. Szukam, szukam i nie znalazłem nic odpowiedniego. W north face były fajne, ale źle układały mi się na plecach. Nie znam się tez konkretnie na rowerowych dobrych firmach.
Świetny jest DEUTER RACE EXP AIR tylko... za mały.
Pytanie
Gość Bartlomiej
Witam,
Potrzebuję pomocy w wyborze plecaka. Wiem, wiem tamt już był wiele razy i chyba wszystkie przeczytałem, ale... no właśnie, nie znalazłem odpowiedniego. Mam konkretne wymagania:
- duży plecak. Ma pomieścić
(a) koszulę, ładnie złożonę (z doświadczenia wiem, ze rozmiar gdzie wejdzie laptop 15,6" jest odpowiedni)
(b) woda 0,5l
(c) pojemniki z jedzeniem (śniadanie, obiad, kolacja)
(d) bluzę/lekką kurtkę
(e) U-Lock
(f) portfel/klucze/telefon/inne bajery
- plecak ma byc na siatce
- na pasie biodrowym kieszeń na duży telefon 6" (mogę z tego zrezygnować, choć fajnie jak by kieszeń była mieszcząca chociaż drobne)
- mała kieszeń z przywieszką na klucze i boczna zewnętrzna na wodę
- cena max do 250pln
- choc trochę wodoszczelny
Używać go będę codziennie na dojazdy do pracy (15km) i weekendowo na krótkie wycieczki (50-70km)