Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 Witam.

 Po wyjęciu pokrętła regulacji powrotu, śruba trzymająca tłumik od dołu obraca się a nie wykręca. Czy została tylko opcja rozwiercenia jej? 

                 Po zdrówka.  Wiesiek. 

 

Napisano

Próbowałeś ją wyciągnąć? Wygląda to na zerwany gwint.

Problem jest taki że istnieje szansa że zerwałeś gwint w tłumiku, a wtedy to umarł w butach.

Jesteś pierwszym właścicielem czy kupiłeś używkę? 

Napisano

Rok temu kupiony, jestem pierwszym właścicielem. Na obu goleniach dokręcane kluczem dynamometrycznym. Mnie się zdaje że zepsuł się tłumik, bo niema regulacji  powrotu. 

 

Napisano

Możliwe że ten pręt z tłumika się w środku obraca. Chwyć z zewnątrz mocno dobrymi kleszczami tą srebrną grubą śrubę a do środka śruby wsadż imbus też średnicy co ma pokrętło regulacji i kręć według wskazówek zegara. Jak dokręcisz do końca tym imbusem  to użyj siły dalej dokręcając a kleszczami trzymaj dalej z zewnątrz srubę. POWINNO PÓŚCIĆ

  • +1 pomógł 1
Napisano

Spuściłeś powietrze przed serwisem?

Jeżeli jest tak jak pisze @ACTIVIA to bez powietrza tłumik powinien docisnąć się do dolnych lag, może wtedy pójdzie.

Napisano

  @skom25    dzięki   tak próbowałem i blokowałem tłumik, nic nidaje. Spróbuje tak jak  @ACTIVIA  radzi.

  @ACTIVIA    dzięki  odkręci się czy nie to klijenta  masz.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...