mich.maciag Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Witam serdecznie..... Jestem nowym uzytkownikiem forum i zastanawiam sie nad kupnem dwoch rowerow crossowych. Canyon Pathlite AL SL6.0 https://www.canyon.com/pl/fitness/pathlite/pathlite-al-sl-6-0.html oraz Cube Cross Pro 2017 http://2017.cube.pl/rowery_2017/trekking/cross/cube-cross-pro-greynlime-2017/ Cena mniej wiecej bedzie podobna......Cuba udalo mi sie latwo znalezc za 3.900 a Canyon jest dostepny w Holandii, gdzie ewentualnie bym go kupowal, kosztuje 999euro Jestem ciekaw co sadzicie o obydwu moim zadniem fajnych sprzetach, na pewno wielu z Was jest bardziej doswiadczonych niz ja. Rowery z tego co ja widze roznia sie dosc mocno....... Canyon jest chyba bardziej sportowo usposobiony przez geometrie i naped 2x10. Fanie, ze jest Sr santour Nrx-e a nie jak w wiekszosci Crossowych rowerow NCX, w Cubusiu za to Rockshock Paragon gold traper.......tez fajna opcja, czytalem jednak, ze problemowy widelec jesli chodzi o serwis w Polsce. Z drugiej strony obawiam sie troche serwisu tak egzotycznej marki roweru jakim jest Canyon. Canyon kilogram lzejszy od Cuba co mnie akurat zdziwilo bo komponenty wyzszej grupy posiada Cube. Wizualnie miom zdaniem jeden i drugi rower kazdemu sie podoba. Napiszcie prosze co sadzicie o tych sprzetach i komponentach uzytych w nich...... pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike78 Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 canyon, .. 4500 a hamulce z komunijnych rowerkow dla dzieci " BR-M396 ". nie kupowlabym roweru bez serwisu w PL, to trzeba doregulować po jakims czasi a jak nie masz wiedzy to będziesz placil, mimo ze rower nowy i na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Canyon jest lepsza opcją , sensowne koła (piasty z łożyskami maszynowymi) , sztywne osie , amorek z blokadą skoku i sensowny napęd 2x11. O serwis też nie masz się co martwić (można ogarnąć wszystko wysyłkowo) a drobne naprawy , regulacje i tak musisz robić we własnym zakresie bądź w serwisie za dodatkową odpłatnością (nawet jak będzie to w autoryzowanym serwisie danej marki , wszystko masz określone w warunkach gwarancyjnych konkretnej marki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 31 minut temu, mich.maciag napisał: Canyon kilogram lzejszy od Cuba co mnie akurat zdziwilo bo komponenty wyzszej grupy posiada Cube. Ale nie koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MD11 Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Fajny ten Canyon, nie znałem go. Chyba jedyny cross ze sztywnymi osiami (przynajmniej spośród popularnych u nas marek). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Wyższe modele Specialized CrossTrail mają z przodu sztywną oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 16 Marca 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 Tyle, że Pathlite jest takim stanem pośrednim między cross'em , a MTB - tzn. jest dobrym wyborem dla tych, którzy chcieliby pojeździć nieco ostrzej niż po bułki, a z drugiej strony nie do końca widzą się na MTB. Geometrycznie jest właśnie pół na pół, bo z jednej strony podsiodłówka jest stosunkowo długa, a przy tym górna rura krótsza niż gdyby to było w MTB, a z drugiej strony główka ramy jest dość niska i rower ma krótki tylny trójkąt i małą bazę kół, a kąty są jak w do niedawna modnych XC z agresywną geometrią. Czyli jest to chyba taki rower zastępczy dla tych, którzy przesiadają się z MTB na cross'a i boją się nieco tej przesiadki, a po przesiadce na Pathlite szok pewnie będzie mniejszy niż gdyby wybrali jakiegoś typowego cross'a Ja bym go zaszufladkował jako "crosso - MTB" - nie wiedzieć czemu Canyon go traktuje jako fitness'a , ale dobrze, że w opisie jest inaczej charakteryzowany. Nurtuje mnie trochę ten NRX E 75 mm - ile ma w końcu skoku, czy Canyon zmniejszył skok do 63 mm, a można go ustawić na więcej, czy to jakiś błąd Rower kojarzę od kilku miesięcy - tu model 8.0 : https://www.youtube.com/watch?v=CeV5U1smG1k Wygląda na to, że w ramie i w amorku powinny się zmieścić znacznie grubsze opony. Koła ma rodem z MTB. Dla lubiących modyfikacje może mieć znaczenie np. możliwość zmiany amorka w przyszłości na niemal dowolny z MTB, bo taperowana główka otwiera sporo możliwości - decydujący będzie sensowny skok lub możliwość jego ograniczenia, tak żeby nie spartolić całkiem geometrii. Rower jest stosunkowo lekki, więc jeśli się ktoś zdecyduje na sztywny widelec, to jeszcze zejdzie o 1 kg w dół z masą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.