sapero Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 (edytowane) Canyon Grail Edytowane 15 Marca 2018 przez sapero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Infernal1995 Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Fajny futurystyczny design. Szkoda, ze nie na moja kieszen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lederfox34 Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Z torbami wygląda ładniej... trochę jak prom kosmiczny ten design. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 ło matko, kto mu to zrobił..... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Konserwatysta ... Ale poszli po całości na przekór tego co aktualnie oferuje rynek ... Tylko węgiel i ani jednej dziurki prócz bidonowych ... co niejako kłuć się z przeznaczeniem skoro zrobili do niego torby. Tylko 2x11 od Shimano ... ze SRAMewm 1xX było by jeszcze drożej a jednak chcieli coś sprzedać ?? No ale w końcu marketing twierdzi że : Cytat Gravel. All road. New road. Adventure. Zapomnij o tych nowocześnie brzmiących zagranicznych nazwach. To czym tak właściwie ten rower jest ? Pozdrwaiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 A mi się wydaje, że ten kokpit to po to żeby rower wyróżnił się w tłumie, bo każdy teraz ma gravela w ofercie. To samo robi spec z tym swoim śmiesznym zawieszeniem w diverge, to samo zrobiło Rondo ze zmianą geometrii widelca i wygiętym chainstayem, itp itd. Niby każdy tłumaczy po co to i na co, ale czy te udziwnienia dają jakieś miarodajne efekty? Rynek zweryfikuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gocu Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Kolejna przynęta na nadzianych naiwniaków. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sapero Napisano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Do mnie koncepcja nie przemawia. Ale może dlatego, że ja widzę gravela jako komfortową szosę z mocniejszymi oponkami pozwalającymi na zabawę po drogach gorszej, jakości szutrach polach, lasach. A to co canyon zaproponował, to chyba raczej rower turystyczny usportowiony i mocno jak na turystyka wybajerowany. Może chętni się znajdą, ale wydaje mi się, że turystyki to się kupuje w innym budżecie i niekoniecznie z najnowszymi technologiami, które raz, że są drogie a dwa, trudno o serwis w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lederfox34 Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Coś mi sie wydaje ze kolega sapero powinien ranking zrobić póki co wychodzi ze więcej konserwatystów wśród nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chociemir Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Olbrzymi minus tego roweru to "pomysł" z kierownicą: jest się skazanym na canyonowski wynalazek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Kochaj albo rzuć . Nikt nie kupi tego roweru z zamiarem wymiany jego głównej cechy charakterystycznej, tylko kupi go właśnie ze względu na nią :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 15 Marca 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 10 tysięcy papierów za najtańszą wersję. Ciekawe czy jeździ to inaczej niż gravel za 3,5 tysiąca z normalną, starożytną kierownicą. Ta kierownica ma niezaprzeczalną zaletę- na dolnej części można majty powiesić do wyschnięcia. W czasie jazdy wyschną, przewietrzą się i będą jak świeże. A dziewczyny stringi rozciągną. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 5 godzin temu, akkwlsk napisał: To samo robi spec z tym swoim śmiesznym zawieszeniem w diverge Czy to jest warte pieniędzy, które trzeba wysupłać, to już każdy musi rozsądzić samodzielnie. Natomiast w sytuacji, gdy ich rodzimy konkurent - TREK - wymyśla IsoSpeed, a następnie wprowadza ten patent również na przód to BIG S po prostu musiało jakoś na to odpowiedzieć i zaprezentować jakieś własne rozwiązanie. Te wielkie marki stały się po części zakładnikami swojego własnego, pompowanego marketingu. Jaśniejsza strona tego jest taka, że przynajmniej coś się dzieje w branży i od czasu do czasu wymyślą coś fajnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MD11 Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 Drogi, brzydki - nie nadaje się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chociemir Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 13 godzin temu, rzezniol napisał: Kochaj albo rzuć . Nikt nie kupi tego roweru z zamiarem wymiany jego głównej cechy charakterystycznej, tylko kupi go właśnie ze względu na nią :). Pozdrawiam Z "zamiarem wymiany" pewnie "nikt nie kupi", ale zdarzają się sytuacje, iż po pewnym czasie eksploatacji może okazać się, że lepsza byłaby kierownica węższa, szersza, z mniejszym lub większym reachem lub dropem, krótszym lub dłuższym mostkiem z wybranym stopniem nachylenia . W "normalny,m" rowerze wybieram sobie spośród setek tańszych lub droższych, aluminiowych lub karbonowych kierownic i mostków, tutaj jest się skazanym na to coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 Rower w którym nie masz żadnej możliwości regulacji ustawienia kierownicy pod swoje potrzeby jest bez sensu. No chyba że wprowadzą do sprzedaży alternatywne wersje tej kierownicy... bez możliwości skrócenia/wydłużenia mostka, czy podniesienia/obniżenia kiery, kupi ten wynalazek tylko ktoś kto rower potrzebuje dla szpanu, a nie do pokonywania setek, tysięcy kilometrów. Cena takiej kiery byłaby pewnie zaporowa ale bez tego cała koncepcja jest o kant du... rozbić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KurczakNorris Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 Faktycznie, "kochaj albo rzuć", patent mostka jak w mondraker podium. Niby oryginalne ale niepraktyczne i się nie przyjęło. Jedyne, co ten rower ratuje w światku wyprawowym to, jak durnykot zauważył, praktyczna kierowniczka do szybkiego suszenia majtów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 Wysokość mostka można regulować podkładkami, tak jak w tradycyjnym rozwiązaniu. To nie pierwszy rower canyona z zintegrowaną kierownicą, chyba jednak da się z tym żyć. tym bardziej że rower wybiorą doświadczeni rowerzyści. W wielu opiniach o rowerze można zapoznać się z informacją że kierownica jest bardzo wygodna. Dzięki konstrukcji górny chwyt jest wysoko i cofnięte do tyłu, w tradycyjnej rozwiązaniu potrzeba by było wysoko podnieść główkę ramy, a i tak nie udało by się cofnąć kierownicy. Plus za to że wszelkie elementy pochłaniające drgania zawarte są w konstrukcji sztycy i kierownicy. Rama pozostaje jednolitym elementem. W moim odczuciu rower wygląda inaczej od typowych konstrukcji, co Moim zdaniem może być plusem w świecie, gdzie rowery są bardzo podobne i prawie na tym samym osprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chociemir Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 Uważam siebie za doświadczonego rowerzystę, rowerów posiadałem wiele, ale takiego cudaka w życiu bym nie kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 (edytowane) Istotne jest w tym wszystkim to ze Canyon najprawdopodobniej osiągnie swój cel marketingowy . Niezależnie od tego czy go kupisz czy nie już teraz widać że rower ten nie przejdzie przez media branżowe niezauważony. Do tego będzie się dyskutowało o jego głównym wyróżniku czyli o kierownicy . W przyszłym sezonie jak już wszyscy będą wiedzieli ze Canyon ma w ofercie "żwirka nieżwirka" to dołożą do oferty tańszego aluminiowego z bardziej klasyczna kierą czy sprzęta z napędem 1xX Pozdrawiam Edytowane 16 Marca 2018 przez rzezniol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lederfox34 Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 5 godzin temu, KurczakNorris napisał: patent mostka jak w mondraker podium -lub Look co akurat wiele szosowców sobie chwali ale tych z zasobniejszym budżetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 20 Marca 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 Dorzucam dla potomnych : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtasin Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 Poczekam na moment, w którym będzie można kupić taką kierownicę bez mostka i tej koszmarnie brzydkiej ramy I sobie wtedy kupię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 22 Marca 2018 Udostępnij Napisano 22 Marca 2018 (edytowane) W dniu 20.03.2018 o 07:47, wojtasin napisał: tej koszmarnie brzydkiej ramy ładna nie ładna, jak mondrakery, wygięta w druga stronę... ( mam lęk o nabiał) Oraz te łączenie przy główce, to nie wygląda na wytrzymałą konstrukcję, góro rurka wisi w powietrzu i zapiera się o rurę sterową, na małej powierzchni... Musieli dorzucić tam kawał materiału, nie wygląda to estetycznie ani nie jest raczej lżejsze niż klasyk. Edytowane 22 Marca 2018 przez dovectra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teraw Napisano 22 Marca 2018 Udostępnij Napisano 22 Marca 2018 IMO ta kierownica to udziwnianie dla samego udziwniania, nic nie wnosi poza niepotrzebnym "antystandardem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.