kazuk Napisano 5 Marca 2018 Autor Napisano 5 Marca 2018 Tą charakterystykę i tak regulujemy na damperze więc jakieś małe odchyłki wymiaru nie powinny być problemem podczas użytkowana . Te zdjęcia tych wahaczy to są różne na necie Cytuj
kazuk Napisano 5 Marca 2018 Autor Napisano 5 Marca 2018 (edytowane) Nałożyłem ten mój wahacz na twoje zdjecie jako odnośnik wielkości roweru dopasowałem średnice felgi do okręgu 559mm dużych różnic nie ma ,można to skorygować żeby był identyczny. No i można go zrobić na taki wzór jak na zdjeciu. Na tym twoim to przejście z A na B jest chyba płynne Edytowane 5 Marca 2018 przez kazuk Cytuj
itr Napisano 5 Marca 2018 Napisano 5 Marca 2018 To ja tylko zupełnie naprawdę nie znając się zapytam z ciekawskiego punktu widzenia czy takie elementy jak ten brakujący to wystarczy sobie wyfrezować ze starej felgi od BMW czy to aluminium nie powinno być jakoś kute dla wytrzymałości, się nie znam to się zapytam... Jak to jest w fabryce? Co się mówi na ten temat inżynier? Cytuj
kazuk Napisano 5 Marca 2018 Autor Napisano 5 Marca 2018 Wykuć to wiesz co sobie możesz. A jak byś sie trochę interesował stopami aluminium to byś sam znalazł w internecie http://www.dostal.com.pl/metale-kolorowe-aluminium.html Cytuj
itr Napisano 5 Marca 2018 Napisano 5 Marca 2018 No ale czy kucie aluminium, czy tłoczenie ( nie wiem która nazwa jest właściwa) jest elementem wykańczania takich ażurowych elementów czy się tylko wyrzyna? Bo takie wikipedyczne opisy stopów to jedno a przemysł rowerowy czy motocyklowy drugie, właśnie z jakiejś fabryki felg, z telewizora, kojarzę jakieś prasy, które dają lekkość i wytrzymałość sportowych kół dlatego się Was pytam jak to jest w rowerówce. Czy trzeba np liczyć więcej materiału czy wyrzynać 1:1... Dobra to ja już się nie pytam.... tak myślałem że jak ktoś jest po Poli to w dwóch harcerskich słowach powie... Cytuj
kazuk Napisano 5 Marca 2018 Autor Napisano 5 Marca 2018 aluminium w zależności od stopu można poddawać różnej obróbce. Jedno nadaje się do tłoczenia a inne do obróbki skrawaniem. Nie jestem po Poli a forma twoich pytań zakrawa o ironie. A skoro w rowerach wszystko jest tak super liczone to dlaczego ramy aluminiowe pękają ? Lub dlaczego można tą moją ramę kupić bez tego wahacza skoro sam w sprzedaży nie występuje ? Ano dlatego że ten element prawdopodobnie pękał i serwis aby naprawić musiał zamówić całą ramę z tym wahaczem. Pewnie dlatego na zdjęciach występują dwie odmiany tego wahacza ,przed i po poprawieniu. Cytuj
itr Napisano 5 Marca 2018 Napisano 5 Marca 2018 Nie, zero ironii, fascynujące jest to że są możliwości wykonywania takich elementów, i to po prostu ciekawość. Także trzymam kciuki! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.