ArekRENEGACIBYTOM Napisano 26 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 Witam , mam problem z hamulcami Magura mt2 2016 problem polega na wycieku płynu z klamki czy da się zregenerować czy tylko wymiana na nowy cały zestaw ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 26 Lutego 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 Skąd wycieka? Wrzuć jakieś fotki, bo trudno coś doradzić. W Magurach może cieknąć spod śrubki EBT ( śrubka do odpowietrzania ), z niedokręconego przewodu lub z membrany. Jeśli masz w miarę nowe hamulce i z legalnego źródła to powinieneś mieć 5 lat gwarancji Magury na szczelność przy założeniu ,że nikt nic nie zepsuł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekRENEGACIBYTOM Napisano 2 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Poszła uszczelka , w rowerowym stwierdzili że te hamulce nie lubią zimy ... Może coś w tym jest , tylny też mi puszcza ( na zdjęciu jest tył, przód jest już nowy wymieniony ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 2 Marca 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Zgłoś to do Magury- na takie coś jest 5 lat gwarancji od Magury. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekRENEGACIBYTOM Napisano 3 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2018 Przód mi wymienili wczoraj , czekam aż tył puści całkowicie i też wymiana . Dzięki za pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Han1909 Napisano 29 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2020 Cześć, odkopuję temat. Ja mam problem z mocnym wyciekiem spod tej gumki maskującej w miejscu przyłączenia przewodu do klamki. Po awaryjnym hamowaniu olej poleciał po przewodzie, klamka miękka, układ zapowietrzony i prawie nie hamuje. Czy tam jest jakiś oring, który mógł pęknąć na skutek mocnego wciśnięcia klamki? Ja mam akurat MT Sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 30 Listopada 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Listopada 2020 21 godzin temu, Han1909 napisał: Czy tam jest jakiś oring, który mógł pęknąć na skutek mocnego wciśnięcia klamki? Ja mam akurat MT Sport. Nie ma o-ringu. Uszczelnieniem jest oliwka i odpowiednie dokręcenie śruby. Jeśli masz tam wyciek, to prawdopodobnie był błąd przy skracaniu przewodu. Zdejmij osłonkę i spróbuj delikatnie dokręcić śrubę ( chyba klucz 6mm ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Han1909 Napisano 30 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2020 Godzinę temu, durnykot napisał: Nie ma o-ringu. Uszczelnieniem jest oliwka i odpowiednie dokręcenie śruby. Jeśli masz tam wyciek, to prawdopodobnie był błąd przy skracaniu przewodu. Zdejmij osłonkę i spróbuj delikatnie dokręcić śrubę ( chyba klucz 6mm ). Tylko, ze jeździłem na tym prawie dwa lata i nieraz klamka poszła do oporu, dopiero teraz coś puściło. A wyciek spory, popłynęło olejem po przewodzie. Mam go minimalny zapas, zastanawiam sie czy nie kupić od razu nowego okucia, skrócić leciutko, na nowo skręcić i zalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Han1909 Napisano 30 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2020 Nie wiem dlaczego, nie mam możliwości edycji postu. Niespodzianka, okazało się, że mam jeszcze dwa komplety okuć, mam nadzieję, że to tylko przewód albo uszczelnienie, a nie klamka. Zostało mi kupić już tylko royal blooda i klocki, bo już się będą kończyć. Niestety na Allegro nie mogę znaleźć samego wężyka do przetłaczania oleju w zaciskach magury, ma ktoś na to jakiś patent, żeby samemu skonstruować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.