RafalxM Napisano 23 Lutego 2018 Napisano 23 Lutego 2018 Może temat nie 'zrób to sam' (nie wiedziałem gdzie go umieścić) , ale szukam magika który doda mi do ramy tylne mocowanie zacisku hamulcowego pod tarcze, a dokladniej: - mocowanie zacisku , ja uważam że na dolnym piórze ze względu na ilośc miejsca i oczka na haku - jestem otwarty na sugestie - wzmocnienie między górnym i dolnym piórem trójkąta - pewnie ze 2 przelotki na pancerz, do ustalenia Rama '96 na rurkach Tange. Poszukiwany rzemieślnik najlepiej z okolic Otwock , Warszawa - okolice Pacjent ze zdjęcia:
Gość Napisano 23 Lutego 2018 Napisano 23 Lutego 2018 Moim zdaniem dobrze to wykombinowałeś. dolne pióro i wzmocnienie miedzy nimi zrobi robotę, pytanie tylko jak to wzmocnienie bedzie duże, czy zmiesci ci sie miedzy tym wszystkim zacisk, jak przeglądam ramy które mnie interesowały ostatnio to wniosek mam taki, że tylko jeden sprzet miał wzmocnienie, i w nim zacisk był na górnym... wszystkie stalowe ktore ostatnio widzialem, jak Plug, Day One, CdF maja zacisk na dole bez wzmocnieina zdaje sie. Btw, a nie myslałeś żeby przy okazji tego spawania, przeniesc linki z górnej rury na dolna ? ja bym np chętnie zamienił ciąg w Charge'u przedniej przerzutki na dolny ... Jak znajdziesz juz jakiegos sprytnego spawacza, daj znac pls, moze by mi przyspawał oczko... Editen: O to foto ramy ze wzmocnieniem.
itr Napisano 23 Lutego 2018 Napisano 23 Lutego 2018 trop pierwszy Ivan i testowany przez niego adapter, bez lutowania. trop drugi Yarr trop trzeci Gromada trop dla Cinola. obrączka, opór dla pancerza na ramę zamiast lutowania, pod suportem otwór gwintownik plastikowy ślizg... na ramę, zamiast lutowania Po skubaniu roweru z błotączki sobotniego ranka uważam że rurki gurą lubię najbardziej, przypomniało mi się Mam perwersyjną chęć pochowani kiedyś pancerzy do rurek inbreda, wgłąb
Gość Napisano 23 Lutego 2018 Napisano 23 Lutego 2018 Teraz, itr napisał: obrączka, opór dla pancerza na ramę zamiast lutowania Zapomniałem napisać ze wszelkie rozwiązania z obrączkownaiem i przykrecaniem dziwnych czesci do ramy (slizg uważam za standard i nie jest dziwny ) odrzucam. Teraz, itr napisał: Po skubaniu roweru z błotączki sobotniego ranka uważam że rurki gurą lubię najbardziej, przypomniało mi się Po odkryciu że tylko jedna przerzutka szosowa ma górny ciąg a rolki odwracające ciąg są do d@$#%#$, bo cieżej to działa i np 6703 trze linka po obejmie, zdecydowanie wole dolne prowadzenie linki.
RafalxM Napisano 23 Lutego 2018 Autor Napisano 23 Lutego 2018 - wszelkie mocowania 'dokręcane' odpuszczam - wzmocnienie być może nie jest potrzebne, tak tylko gdybam, faktycznie jakby miało być wraz z dolnym mocowaniem zacisku to by musiało być odsunięte i większe, optycznie mogłoby to zaburzyć uniwersum...(inbred w wydaniu górnym czy dolnym nie ma wzmocnienia) - przelotki linek na dole być może byłyby dobrym pomysłem , o ile teraz myślałem żeby puścić linki w pełnych pancerzach to przy dolnych na pewno musiało by tak się stać - na stale zamontowałem tam leniwca od Triglav i linki za bardzo by tarły . @yarr jak się na to zapatrujesz ?
Ychu Napisano 23 Lutego 2018 Napisano 23 Lutego 2018 Sprawdź najpierw czy jak założysz tarczę na koło to nie będzie o ramę ocierać Ja chciałem do ramblera kupować adapter a2z , ale jak się okazało że tarcza ociera o ramę to już wszystko jasne w sprawie adaptera.
yarr Napisano 24 Lutego 2018 Napisano 24 Lutego 2018 W dniu 23.02.2018 o 14:00, RafalxM napisał: yarr jak się na to zapatrujesz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.