Skocz do zawartości

[Kupno roweru] używany czy z Decatlonu

Drak0n

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o rowery tak naprawdę ale mam świadomość że te pytanie może wielu oburzyć (jak on w ogole śmie takie pytanie zadawać, toż to oczywiste) , ale do rzeczy. Mogę na rower wydać MAX 600-700zł i będzie to rower typowy na leśne spokojne wypady z żoną. Zastanawiam się czy warto kupić nowy rower z decatlonu a to z takiego powodu że wiem że gdy coś się stanie z rowerem to nie ma problemu z gwarancją czy może szukać czegoś bardziej markowego ale używanego jak Giant, Kross, Author. Jeśli uważacie że używany będzie zdecydowanie lepszy to poprosiłbym o jakiś jeden model który warto szukać w tej cenie i wtedy będę mógł zawęzić poszukiwania a nie wpisując tylko marke. Bardzo dziękuję za wszelką pomoc

• Mod Team
Napisano

Jak jesteś jak piszesz zielony to używka może być strzałem w kolano. Tutaj nowy z decathlonu może dać chwilę spokoju.

Kwota też nie powala więc nie ma co liczyć, że trafisz jakąś dobrą okazję. Chyba, że ciepły.

No i jeszcze pytanie w związku z używką, jak u Ciebie ze zdolnościami manualno-technicznymi.

Napisano

W tym budżecie tylko używany. Gwarancja w decu przyda sie tylko przy grubej awarii jak rama. 95 procent rzeczy które się psują nie podlega gwarancji ( połączenia śrubowe czyli wszystkie luzy należą do klienta ) dodatkowo zaplacisz za pierwszy przegląd   z 50 pln jak nie więcej. Nie zaplacisz, nie zrobisz to utrata gwarancji. 

Napisano

Powiem tak, ogólnie planowałem czy to używkę czy nowy oddawać na przeglądy, mam miejsce i warunki żeby samemu to robić ale boje się że coś zepsuję. U mnie znajomość roweru zakończyła się na ściągnięciu przedniego i tylnego kola oraz wymiana dętki, choć nikt nie mówi że nie chciałbym się nauczyć ;) A tak ogólnie jestem zielony, w przeszłośći za dzieciaka na rowerach tylko jeździłem ;)

Napisano