Drak0n Napisano 22 Lutego 2018 Napisano 22 Lutego 2018 Witam, jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o rowery tak naprawdę ale mam świadomość że te pytanie może wielu oburzyć (jak on w ogole śmie takie pytanie zadawać, toż to oczywiste) , ale do rzeczy. Mogę na rower wydać MAX 600-700zł i będzie to rower typowy na leśne spokojne wypady z żoną. Zastanawiam się czy warto kupić nowy rower z decatlonu a to z takiego powodu że wiem że gdy coś się stanie z rowerem to nie ma problemu z gwarancją czy może szukać czegoś bardziej markowego ale używanego jak Giant, Kross, Author. Jeśli uważacie że używany będzie zdecydowanie lepszy to poprosiłbym o jakiś jeden model który warto szukać w tej cenie i wtedy będę mógł zawęzić poszukiwania a nie wpisując tylko marke. Bardzo dziękuję za wszelką pomoc
Mod Team michuuu Napisano 22 Lutego 2018 Mod Team Napisano 22 Lutego 2018 Jak jesteś jak piszesz zielony to używka może być strzałem w kolano. Tutaj nowy z decathlonu może dać chwilę spokoju. Kwota też nie powala więc nie ma co liczyć, że trafisz jakąś dobrą okazję. Chyba, że ciepły. No i jeszcze pytanie w związku z używką, jak u Ciebie ze zdolnościami manualno-technicznymi.
SoloTM Napisano 22 Lutego 2018 Napisano 22 Lutego 2018 W tym budżecie tylko używany. Gwarancja w decu przyda sie tylko przy grubej awarii jak rama. 95 procent rzeczy które się psują nie podlega gwarancji ( połączenia śrubowe czyli wszystkie luzy należą do klienta ) dodatkowo zaplacisz za pierwszy przegląd z 50 pln jak nie więcej. Nie zaplacisz, nie zrobisz to utrata gwarancji.
Drak0n Napisano 22 Lutego 2018 Autor Napisano 22 Lutego 2018 Powiem tak, ogólnie planowałem czy to używkę czy nowy oddawać na przeglądy, mam miejsce i warunki żeby samemu to robić ale boje się że coś zepsuję. U mnie znajomość roweru zakończyła się na ściągnięciu przedniego i tylnego kola oraz wymiana dętki, choć nikt nie mówi że nie chciałbym się nauczyć A tak ogólnie jestem zielony, w przeszłośći za dzieciaka na rowerach tylko jeździłem