Skocz do zawartości

[napęd] Sensah empire 2x11 - ktoś, coś?


zoomek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

No wygląda jak kopia srama. Ma duble tap system jak sram i wyglądam przypomina srama. Cena atrakcyjna ale nie sadze by ktokolwiek był sie w stanie wypowiedzieć o jakości. Wygląda sensownie. 

Musisz szukać po internetach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odkopię trochę temat bo sam 2 dni temu natknąłem się na tę firmę. Strona wygląda fachowo, ale coś o nią za bardzo nie dbają bo ostatnie wiadomości są z 2016 co jest jak dla mnie trochę dziwne ale to w końcu Chiny i może oni tak mają. Nie ma  też na niej szosowego napędu ino mtb. Z "fidbaków" na Ali można wnioskować, że nie jest źle z tym sprzętem. Lżej niż 105 ciężej od U. Jak na razie jest to jedyna grupa szosowa jaką mają w ofercie. Jeśli chodzi o firmę to jedyne info "kto zacz" znalazłem na disraeligears. Krótko dla nieznających angielskiego - nie wiadomo kto za tą firmą stoi. W sieci pustka ale autor strony przypuszcza, że było to tak. Sram miał w jednej prowincji swoją siedzibę ale postanowił się przenieść bliżej Szanghaju. Zostawił przy tym sporo kadry inżynierskiej (tu kończy się pewność), która zakasała rękawy i z chaosu wyłoniły się 3 firmy: LTWoo, S-Race i rzeczony Sensah, które są w jakiś sposób ze sobą powiązane.

Jak trafiłem na szosowy napęd to nazwa, logo na rd a nawet kolor skojarzyło mi się z ciuchami od Armaniego. Przypadek? ;)

500 pln - przy złych wiatrach + cło na części 4,7% + cło antydumpingowe 48,5% + 23% vat + opłaty za papierologię. Z drugiej strony Wartość poniżej 150E więc cła nie powinni naliczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zaryzykowałem i kupiłem. Zestaw dotarł po ok 6 tygodniach, szczęśliwie bez vat. Jeszcze go nie zamontowałem (może w przyszłym tygodniu?), więc trudno mi ocenić precyzję działania. Większość mechanizmu wewnątrz klamkomanetek jest plastikowa, co nie wróży długiej żywotności. Ogółem prezentuje się ładnie, chociaż wykończeniu np. aluminiowych klamek brakuje do idealnej gładkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pochwalę się, że zamontowałem i przetestowałem ten wynalazek. Jak na razie jestem pozytywnie zaskoczony. Działa płynnie i precyzyjnie. Trudno mi porównać z jakością pracy np. komponentów ostatnich generacji Ultegry czy Dura Ace, ale lepiej jeździ mi się niż na Tiagrze 4500. Do ścigania Sensah Empire raczej się nie nadaje, ale do codziennego użytku jak najbardziej. Przednia przerzutka przy zeskoku na małą tarczę faktycznie wydaje głośny "trzask", mimo to daje radę. Nawet udało mi się pożenić napęd z leciwą korbą Stronglight Ironlight :)

Sam jestem ciekaw ile to wytrzyma, ale po kilkuset km jest naprawdę ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

1. Czy można przednią przerzutkę trymować?

2. Czy gumy na łapach są śliskie? Wielu jeździ na szosie, między innymi ja bez rękawiczek stąd pytanie.

3. Jak duże są łapy względem Tiagry 4500?

4. Z czego jest wykonana tylna przerzutka? W jednym z fidbaków gość pisał, że miało być alu a jest plastik. O ile się nie mylę dotyczyło grup rx 3x10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 1) Brak trymowania, manetka jest dwubiegowa i nie ma możliwości regulowania przejścia pomiędzy nimi. Aczkolwiek udało mi się ustawić napęd tak, że ociera jedynie na skrajnym położeniu - blat i największa koronka na kasecie (u mnie to akurat kombinacja 53/26).

Ad 2) Gumy klamek mają matowe wykończenie (pod palcami ma się wrażenie bardzo drobnego piasku). Z rękawiczkami trzymanie jest bardzo solidne. Nie wiem jak to wygląda przy spoconych rękach, bo jestem z gangu wiecznie nieopłaconych dłoni ;)

Ad 3) Zdążyłem już sprzedać 4500, ale w porównaniu z tiagrą 4400 łapy są dłuższe o ok. 1 cm.

Ad 4) Tylna przerzutka jest z jakiegoś kompozytu, nie wiem dokładnie, bo jest polakierowana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć, odgrzeję trochę temat. Zastanawiam się właśnie nad zakupem klamek Sensah i ich ożenkiem ze 105 na tyle. Możesz coś powiedzieć, jak zachowują się te klamki po prawie dwóch latach użytkowania? Będę wdzięczny za i formację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przemster napisał:

Cześć, odgrzeję trochę temat. Zastanawiam się właśnie nad zakupem klamek Sensah i ich ożenkiem ze 105 na tyle. Możesz coś powiedzieć, jak zachowują się te klamki po prawie dwóch latach użytkowania? Będę wdzięczny za i formację. 

Czołem, obawiam się, że nie ożenisz tych klamek ze 105, bo Sensah jest kompatybilna z systemem SRAM, a ten ma inny uciąg linki (poprawcie mnie jeśli się mylę)

Po dwóch latach sam napęd działa bez większych zastrzeżeń. Mój ostatni upgrade to karbonowa korba Campagnolo Chorus - wszystko funkcjonuje jak powinno. W najbliższym czasie planuję wymienić linki i pancerze, więc będzie trzeba całość ponownie wyregulować.

Na ali widziałem już nowsze wersje Sensah z karbonowymi elementami o 50 g lżejszy zestaw 2x11. Pojawiła się też odmiana 2x12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rozmawiałem z majfrendem, który sprzedaje ten osprzęt. Potwierdził, że tylna przerzutka współpracuje tylko ze SRAM, reszta osprzętu również z SHIMANO. Także albo będę musiał montować też tylną przerzutkę SENSAH, albo szukać SRAM lub rozglądać się za całością w 105 :) Od tego ostatniego jestem jednak najdalej. Chyba zaufam Twojej opinii i w tym kierunku zrobię upgrade ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...