Skocz do zawartości

[Szosa] B'Twin RoadR 920AF - Nowa Ultegra R8000 - hit?


Quba88

Rekomendowane odpowiedzi

Siemasz, 
z początkiem marca wchodzi do sprzedaży następca zeszłorocznej Ultry 920AF, czyli praktycznie najlepszej szosy dostępnej na rynku, jeżeli chodzi o stosunek jakość/cena. W poprzedniku za cenę 5300 mieliśmy pełną Ultegrę 6800, Cosmici, siodło Fizika. Na ten rok 'jedyną' zmianą jest nowa, pełna Ultegra R8000, a cała reszta pozostaje taka sama. Cena? Również niezmienna! No i to malowanie, zakochałem się od pierwszego wejrzenia... :D 

Jeżeli to nie jest hit sezonu, to już nie wiem co może nim być :P  Ja zamawiam, jak tylko wejdą do sprzedaży B)

No i link:
https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-roadr-920-af-id_8403061.html

kNUyCPl.png

Pozdrower!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, drozda napisał:

No i w końcu w Deca szosy na tarczach jedna na Sorze

coś mi się wydaje ze bedzie wojna z Rometem na klientów :) z poważnie to bedzie kolejka po te rowery bo na Sorce prezentuje się bardzo fajnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę najlepszy stosunek ceny do jakości, moim zdaniem prezentują rowery karbonowe na 105. 

Nowa ultegra na ramie alu, która obecnie już trąci lekko myszką, to jak kwiatek do kożucha. 

Do rowerów z deca na tarczach konkurencją będą rowery gravel. W podobnych cenach znajdziemy ronina, gravele od rometa, a w drugim przypadku rag+ lub rondo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Grzeszaldo napisał:

a tak poza tym można gdzieś zobaczyć  jakie inne nowości B'twin wprowadza w tym roku w szosach ??

Na dniach powinna być już cała oferta na stronie Decathlon. Na razie rowery są 'poukrywane', tj. nie da się ich znaleźć bezpośrednio ze strony, ale już tam są :D  Tak jak np. RoadR z mojego linku na górze.

Ewentualnie mam całego 'Range booka' na 2018, od rękawiczek, poprzez buty, kaski, bidony, aż po rowery :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 13.02.2018 o 13:57, clavdivs napisał:

 

Nowa ultegra na ramie alu, która obecnie już trąci lekko myszką, to jak kwiatek do kożucha.

"Trąci myszką"? Ty widzę z tych którzy kupują nowy aparat fotograficzny co 2 lata, bo stary "przestał robić dobre zdjęcia".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli aluminiowy rower z Decathlona  na Ultegrze za jest  bee ...  :D
Canyon w swoim Ultimete AL SLX też się pomylił ładując R8000 do aluminiowej ramy ?
A nie sorrry ... on kosztuje 7,8k jest "lepiej zbilansowany kosztowo". ;)   

Pozwól rynkowi zweryfikować jak ten kwiatek do tego kożucha pasuje.

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkurencja dla Rometa powiadasz?... Moim zdaniem, dość znacząco mijasz się z prawdą. Po pierwsze dostępność a po drugie, Francuzi dają na swoje ramy dożywotnią gwarancję

PS. Posiadam 920 AF z poprzedniego sezonu (w wyścigowych barwach B'Twina) która różni się umieszczeniem hamulców (są przy supporcie a nie jak w obecnej, na górze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, rzezniol napisał:

Czyli aluminiowy rower z Decathlona  na Ultegrze za jest  bee ...  :D
Canyon w swoim Ultimete AL SLX też się pomylił ładując R8000 do aluminiowej ramy ?
A nie sorrry ... on kosztuje 7,8k jest "lepiej zbilansowany kosztowo". ;)   

 

Rower Canyona to taki przeciętny aluminiak nie jest. Na tym samym osprzęcie i kołach waży 700g mniej od decathlonowskiego.

Jak już czepiamy się mojego "zbilansowania", to rama canyona kosztuje więcej od ultegry. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ultimate 700g różnicy ... w jakimi rozmiarze i dlaczego Canyon jest bez pedałów ? 
Między ich ramami jest 230g w rozmiarze M
Koszt wytworzenia ramy aluminiowej nawet jak będzie się różnił o 50% miedzy tym Decathlonem a Canyonem to będzie to góra kilkanaście $.

No ale fakt napis Canyon na alu rurce niesie więcej "prestiżu" nić napis B`twin.

Ulegasz magii marki a jest prawdopodobne że ramy B`twin i Canyon były spawane na równolegle do siebie ustawionych liniach produkcyjnych w tej samej hali.

Pozdrawiam  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, rzezniol napisał:

Ultimate 700g różnicy ... w jakimi rozmiarze i dlaczego Canyon jest bez pedałów ? 
Między ich ramami jest 230g w rozmiarze M
Koszt wytworzenia ramy aluminiowej nawet jak będzie się różnił o 50% miedzy tym Decathlonem a Canyonem to będzie to góra kilkanaście $.

No ale fakt napis Canyon na alu rurce niesie więcej "prestiżu" nić napis B`twin.

Ulegasz magii marki a jest prawdopodobne że ramy B`twin i Canyon były spawane na równolegle do siebie ustawionych liniach produkcyjnych w tej samej hali.

Pozdrawiam  

napisane w samo senno nic dodac nic ujac...

prawdopodobnie jest tak ze do południa w fabryce w Chinach spawane sa ramy tych pro firm jak np Canyon a po południu B'twina :)

nawet jak będzie ta sama rama miała rozniecę 500g to tak naprawdę kto zal wazy różnice ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2018 o 08:15, rzezniol napisał:

Ultimate 700g różnicy ... w jakimi rozmiarze i dlaczego Canyon jest bez pedałów ? 
Między ich ramami jest 230g w rozmiarze M
Koszt wytworzenia ramy aluminiowej nawet jak będzie się różnił o 50% miedzy tym Decathlonem a Canyonem to będzie to góra kilkanaście $.

No ale fakt napis Canyon na alu rurce niesie więcej "prestiżu" nić napis B`twin.

Ulegasz magii marki a jest prawdopodobne że ramy B`twin i Canyon były spawane na równolegle do siebie ustawionych liniach produkcyjnych w tej samej hali.

Pozdrawiam  

Waga jest podana dla rowerów bez pedałów i o takim samym rozmiarze. 

700g jest to bardzo duzo, potrzeba mnóstwa pieniędzy aby odchudzić rower z deca do poziomu canyona, jeśli w ogóle było by to możliwe nie ruszając osprzętu. 

Nie zachwyca mnie rower z deca, bo uważam że jest to taki sam model marketingu, jak działanie z przerzutką tylną XT a reszta alivio i rozpisywanie się że rower jest na XT.

Nie jestem przeciwko rowerom z deca, mają ciekawsze modele niż ten wymieniony. 

Grzeszaldo 

Skoro waga nie ma znaczenia, to co ma mnie przekonać do dopłacenia za ultegre 8000 wiedząc że jest na rynku 105?

Rower powinno się oceniać jako całość, a nie przez pryzmat tylko osprzętu, Inaczej pozostaje tylko drogi w utrzymaniu napęd. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
W dniu 20.04.2018 o 20:27, bbaa napisał:

Kupiłem w sklepie ultra 920 AF za 4449 zł. Jak na nowy i pełna ultegra 6800 plus koła Cosmic jestem mega zadowolony.

Ja też mam z kwietnia 2018 ale za 5400, różnica taka, że tylny hamulec jest u góry i ultegra 8000:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...