Reick Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Witam, mam zamieszanie w głowie dotyczące jaki olej zastosować. Poleca się np. Motorex 10wt, ale na stronie polecają oryginał złoty 20 wt. Co najlepiej zastosować? Poratujcie proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 (edytowane) Zastosuj olej o tych samych parametrach. Ten olej ma być do tłumika czy do kąpieli goleni? Zakładam, że do kąpieli? Podobne parametry ma Silkolene PRO RSF 10wt, wysokiej jakości olej, który z tego co wiem FOX branduje. Edytowane 5 Lutego 2018 przez Sabarolus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g286 Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Oryginał Fox kosztuje 109 zł- http://allegro.pl/olej-do-amortyzatora-fox-20-wt-gold-946ml-i7120218519.html Lejemy w zależności od wersji 10-40 ml więc sorry, nawet licząc po 80 ml na przegląd i wykonywanie go 2 razy w roku starczy nam na parę lat. Bez sensu kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reick Napisano 5 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Dzięki. Zacznę od początku. Wybaczcie jestem zupełnie zielony. Foxa mam 4 lata "prawie" nowy wtedy wyglądał z zewnątrz i działał super. Przez te lata nie tykany. Jazda bardzo amatorska ale jakieś góry zaliczył. Coś trza wreszcie zrobić. Kolega zdolny mechanik samochodowy, amorów jeszcze nie tykał zgodził się go przeserwisować po obejrzeniu: http://pogotowiekominiarskie.pl/serwis-roweru-serwis-amortyzatora-fox-float-32-rl.html. Czy to wystarczy? Czy trzeba coś zrobić z tłumikiem? Czy da radę? Wolałbym go nie wysyłać to serwisu bo to obecnie jedyny mój pojazd. Naprawdę będę wdzięczny za jakieś wskazówki w tym jakie uszczelki i olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 (edytowane) Po 4 latach to może być gnój w środku. Trochę zaniedbałeś sprawę. Raz w roku to takie minimum przyzwoitości jeśli rower był jeżdzony nie tylko po bułki do sklepu. *Nowe uszczelki 32mm: oryginalne, ale z uwzględnieniem kompatybilności z olejem gold 20wt, lub zielone zamienniki z SKF; *Olej do kąpieli dolnych lag kup najlepiej oryginał 20wt - są sklepy gdzie rozlewają na mniejsze ilości, gdy nie chcesz kupować całej butelki - wyszukiwarka pomoże - nie będę robił reklamy; *Fox Fluid do komory powietrznej tak jak powyżej - kupisz 20ml i starczy Ci na 4 serwisy; *Olej do tłumika kupisz Silkolene PRO RSF 10wt, tak jak radzili koledzy; * ilości oleju sprawdź na stronie Fox-a: http://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&ref=topnav P.S. Na filmiku jest amorek z tłumikiem RL OpenBath. Twój FIT, więc trochę inaczej to wygląda. Instrukcji szukaj na http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm Edytowane 5 Lutego 2018 przez Kowal1986 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 5 Lutego 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Na filmie jest Fox z tłumikim O/B, Ty masz FITa, który różni się konstrukcyjnie i serwisowo. O/B ma otwartą kąpiel, FIT ma zamknięty kartusz, który wymaga umiejętnego zalania i odpowietrzenia. Jeśli zdolny kolega nie robił amorków, to niech nie rusza tłumika. Tu jest podstawowy serwis http://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=573 a tu zobaczysz jak rozebrać , poskładać i odpowietrzyć tłumik FIT http://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reick Napisano 5 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Dzięki serdeczne wszystkim. Pobiję się z podanymi linkami i jak co zgłoszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.