Misiek^^ Napisano 23 Października 2006 Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Author Kinetic z 2006. Wszystko standard z wyjątkiem Amorka (tu MX Comp ETA). I teraz moje pytanie brzmi: Jak mam go odchudzać? Co da relatywnie największy "zrzut" masy? Dodam jeszcze że nie chcę zmieniać ramy w tym roku oraz że dysponuję max 1000zł. BTW. Za 600 mogę dostać nowe Crosslandy. Iść w to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 23 Października 2006 Udostępnij Napisano 23 Października 2006 wymiana kolek, ale nie na crosslandy xt, dt revo, mavic 717, lekkie detki, lzejsze opony, lekkie zaciski(<70g). Zmiescisz sie w 1000 zł wraz z przesylka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 23 Października 2006 Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Sprzedaj kowadło marcoka i kup skareba zostanie ci na cos jeszcze na wymianę jeszcze innych zabawek Opon i dętek dajmy na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekW Napisano 23 Października 2006 Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Mogles dodac specyfikacje Rama: Hydroformowana aluminium 26” Rozmiar: 17”, 19”, 21” Waga: 13,90 kg (19”) Piasty: Author Obręcze: Alex DM-18 dwuścienne (32 otwory) Opony: Author Panaracer Silk Road 26”/2,00” Szprychy: Stal nierdzewna Korby: Suntour XCM-302 42-32-22 Kaseta: Shimano HG-30-8I 11-32 Przerzutka przód: Shimano Alivio (34,9 mm) Przerzutka tył: Shimano Deore klasyczna Manetki: Shimano Alivio 24 biegi Łańcuch: Shimano HG-40 Hamulce: Tektro M530 Dźwignie: Shimano Alivio Widelec: RST Gila TnL (80 mm) blokada skoku Koła , korbe , moze jakas sztyce i mostek . Najwiecej zyskasz na kolach, bo obrecze dm-18 chyba z 600 g wazą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Raczej marcoka nie sprzedam... Dopiero co kupiłem i jestem zadowolony Co do kółek to się zastanawiam jeszcze czy zamiast nich nie wymienić takich rzeczy jak mostek, kiera, sztyca, siodełko, kaseta, korba (np na LX i zastosować metodę Żbika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 23 Października 2006 Udostępnij Napisano 23 Października 2006 bardziej utrate wagi odczujesz na kolach po za tym galanterie mozna zmieniac stopniowo, a kola raczej nie bo jednoczescie zmieniasz piaste szprychy i obrecze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Czyli http://www.sklep.bikestacja.pl/product_inf...products_id=914 by się nadawały? Zależy mi, żebym w późniejszym czasie miał możliwość rozbudowy i przerzucenie sie na tarcze. Czy te koła są oprócz tarcz pod v-ki? A może: http://www.sklep.bikestacja.pl/product_inf...products_id=919 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 23 Października 2006 Udostępnij Napisano 23 Października 2006 W zestawach które podałeś są obręcze pod tarczówki - nie mogą być używane z v-kami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2006 A co z obręczami? Lepiej XR 4.1 czy XC717 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 25 Października 2006 Udostępnij Napisano 25 Października 2006 Zdecydowanie DT Swiss XR 4.1. Są wytrzymalsze i chyba lżejsze nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baksik22 Napisano 25 Października 2006 Udostępnij Napisano 25 Października 2006 Hmm ja bym tego amorka zmienil jak polecil Amoniak na scareba sam mam dylemat czy rebe sl 2005 czy skareba super mw (zależało będzie od stanu kieszeni) no i to chyba tyle:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 25 Października 2006 Udostępnij Napisano 25 Października 2006 a ja bym sie odczepil na razie od amorka:D wazy kolo 2kg,. duzo, ale to nie jest 2.5 kg kotwica jak rst czy tym podobne, a jakosciowo niezly. Lepiej zbic najpierw wage z kol, potem innych komponentow. A amorek wymienic jak cala reszta bedzie juz wylajtowana, teraz stracisz najwiecej na amorku, bo jest w zasadzie nowy, a pojdzie po duzo nizszej cenie niz kupiles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 25 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2006 Na dniach będę miał kierę + mostek Boplighta. Na koła muszę jeszcze poczekać chwilę, ale myślę, że przed zimą powinny być. I teraz pozostaje mi jedno pytanie. A mianowicie: Czy te koła będą za jakiś czas tańsze, czy taka cena utrzyma się dłużej i czy już są tańsze niż wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekW Napisano 25 Października 2006 Udostępnij Napisano 25 Października 2006 na pewno będa tansze Jakie były ceny wczesniej to niee wiem ale na pewno nie bedą drozsze POczekaj jeszcze , sezon sie konczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.