Mwawe Napisano 28 Stycznia 2018 Napisano 28 Stycznia 2018 Część. Czy da się i ewentualnie jak przerobić koło MTB 26" w standardzie 135mm na koło w standardzie szosowym 130mm? Czy wystarczy wymiana samej osi w pieście? Czy trzeba coś więcej kombinować? Pozdrawiam Michał
MikeSkywalker Napisano 28 Stycznia 2018 Napisano 28 Stycznia 2018 Wystarczy wymienić piastę, chyba że chcesz budować koło szosowe z 32/36szprychami, bo podejrzewam że skoro to piasta do MTB to tyle posiada.
Mwawe Napisano 28 Stycznia 2018 Autor Napisano 28 Stycznia 2018 3 minuty temu, MikeSkywalker napisał: Wystarczy wymienić piastę, chyba że chcesz budować koło szosowe z 32/36szprychami, bo podejrzewam że skoro to piasta do MTB to tyle posiada. Chce przystosowac koło 26" do szosowki pod trenazer. Mam 3 rowery i każdy z nich inne kola najczęściej używam koło 26 i chciałem przerobic koło mtb do szosowki tak żeby pasowało do tremazera w tych dwóch rowerach bez konieczności kazdorazowego rozkrecania trenazera.
rzezniol Napisano 28 Stycznia 2018 Napisano 28 Stycznia 2018 Wrzuć fote piasty ... może jest opcja na "odchudzenie" kontry lub wyrzucenie podkładek ... Z drugiej strony jak rama na trenażerze masz stalową to rozszerzenie pod 135 mm nie powinno jej zaszkodzić. Pozdro
Mwawe Napisano 28 Stycznia 2018 Autor Napisano 28 Stycznia 2018 Rama w trenazerze bez problemu przyjmie każda szerokość. Szkoda mi trojkata w szosowce
rzezniol Napisano 28 Stycznia 2018 Napisano 28 Stycznia 2018 Rama w trenażerze w sensie rama roweru zapiętego do trenażera. To że trenażer ma regulowane mocowanie to ja wiem . Nadal nie wiemy co to za piasta w tym kole. Pozdrawiam
rzezniol Napisano 28 Stycznia 2018 Napisano 28 Stycznia 2018 Szybki rzut oka na dokumentację Shimano ... i kiepsko to widzę. Jedyne co pozostaje to kombinacja z inną osią pod te 130 mm i odchudzona prawą kontrą. Jednak wtedy bez korekty obręcz przesunie się o te 5 mm w prawo i może z kolei zabraknąć miejsca na oponę. Od strony bębenka raczej nic nie pokombinujesz. Nie dość że nie ma czym to jeszcze przesuniecie może spowodować konflikt kasety z ramą . Pozdrawiam
Mwawe Napisano 28 Stycznia 2018 Autor Napisano 28 Stycznia 2018 W sumie to o przesunięcie bym się nie martwił... Podkładkę od strony tarczy można by zdjąć, ewentualnie zamienić na coś cienszego, tam i tak tarczy nie ma. A o oponę to jestem spokojny bo miejsca duuużo. Ewentualnie przyjrze się jeszcze konwersji w drugą stronę. Ze 130 na 135... Może co będzie z tego
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.