Skocz do zawartości

[Pierwszy rower] szosowy -3500 zł

bulamen2553

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich serdecznie. Na rowerku jeżdżę już kilka dobrych lat. Był to do tej pory rower górski marki Giant model Rincon. Czas przyszedł aby się przesiąść na rower szosowy. I teraz potrzebuję waszej pomocy. Do tej pory jeździłem średnio 2-3 razy w tyg. po 40-60 km. Trasy różne, raz wybierałem sobie spokojne, górki małe, tak bardziej do jazdy rekreacyjnej. Czasami lubię też dać sobie porządnie w kość! Wtedy trasy wybieram dość ciężkie z możliwością szybkiej jazdy. Niestety obecny rower zaczął mnie ograniczać :(. Budżet na nowy rower to 3000-3500 zł. Ciekawie wygląda ROWER SZOSOWY TRIBAN 540 B'TWIN. W sklepie znajomy poleca Mi Giant Contend 1 2018. Ceny bardzo podobne. Możecie Mi coś doradzić co do tych dwóch rowerów? A może coś zaproponujecie innego? Ja na tę chwilę jestem jeszcze laik w rowerach szosowych. 

Napisano

Na pierwszy rzut oka różnica jest przede wszystkim w osprzęcie Triban jest na Shimano 105 a Giant na Shimano Sora czyli dwie półki niżej no i w Tribanie masz dożywotnia  gwarancje na ramę 

Napisano

Dzięki Grzeszaldo za odpowiedź. Dożywotnia gwarancja na ramę to chyba duży plus :) Kwestia jak będzie się sprawować w jeździe. Osprzęt Tribana dwie półki wyżej? Nieźle! 

Napisano

Najlepiej iść do sklepu i się do ramy przymierzy wtedy można zobaczyć która lepiej pasuje , tak ponieważ osprzęt masz Shimano Claris ,Sora, Tiagra , 105 i Ultegra  

możesz jeszcze popatrzeć na naszego Romet Huragan 4 jest na osprzęcie Shimano Tiagra czyli jedną klasę niżej niż Triban , podobno w tamtym roku był kłopot z dostępnością tych rowerów jednak w tym roku ma być lepiej 

Napisano

raczej o ten 

https://www.romet.pl/Rower,HURAGAN_4,10,733,734,14824,2018.html

ten z twojego linku jest chyba z poprzedniego roku i raczej juz nie do dostania , jak bys mial możliwość go gdzieś kupić to bym go brał