Natsuu9 Napisano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2018 Witam, Mam problem z odpowietrznikiem w moim zacisku, mianowicie przy wymianie płynu i odkręceniu odpowietrznika wyciekał olej spod śruby i nie dało się go przez to odpowietrzyć, więc odkręciłem śrubę z ciekawości czy wyrobił się gwint na śrubie, okazało się, że wyrobił się gwint ale nie na śrubie tylko na zacisku. Zacisk już przegwintowałem z M6 na M7 ale jest problem z odpowietrznikiem na M7, który ma za duży stożek, który najprawdopodobniej nie nachodzi na otwór w zacisku i przez to przy pompowaniu klamki nawet na zakręconej śrubie wycieka olej przez odpowietrznik. I tu jest pytanie do was czy można ten stożek zmniejszyć do wielkości tego poprzedniego albo czy da radę dokupić odpowietrznik z gwintem M7 tylko z mniejszym stożkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2018 A co to za hamulce? Jak gwintowałeś to zacisk był zdjęty z roweru? Rozkładałeś zacisk żeby wyczyścić? Może się mylę, ale jeżeli nie to teraz prawdopodobnie masz mnóstwo opiłków w układzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natsuu9 Napisano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2018 5 minut temu, skom25 napisał: A co to za hamulce? Jak gwintowałeś to zacisk był zdjęty z roweru? Rozkładałeś zacisk żeby wyczyścić? Może się mylę, ale jeżeli nie to teraz prawdopodobnie masz mnóstwo opiłków w układzie... Hamulec to Gatorbrake 8 tłoczkowy. Do gwintowania oddałem sam zacisk zdjęty z roweru a opiłki przedmuchałem kompresorem z układu oczywiście przed rozbierając zacisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.