Abksiffoxeeek Napisano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 siemano chciałem się dowiedzieć o swoim amorku ,chciałem dokładniej go poznac z czym mam do czynienia wszedłem w strone serwisu foxa wpisałem numer seryjny z rury sterowej i nic i pisze tak: Nie odnaleziono takiego nr seryjnego jakieś porady? który to rocznik amortyzatora to ja nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 Podaj tu fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abksiffoxeeek Napisano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 nie nie nie , ja nie mam suntoura ja mam foxa poza tym nie chce na razie robic w nim żadnego serwisu , potrzebuję ogarnąc wszystkie oinformacje o tym amortyzatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2018 Jakiś starszy, chyba E 100 O/B, ale nie mam pewności. Dokładnie masz numer wybity? Powinieneś mieć jeszcze numer na koronie. Moje dwa mają po dwa numery na rurze i jeden na koronie z czego jeden mi nic nie mówi. W niektórych nawet nowych Foxach ciężko odczytać. Jeśli masz otwarty tłumik to do goleni z tłumikiem lejesz 150 ml Fox Green 10 Wt lub odpowiednik, a do tej drugiej ten sam olej 30 ml. Do komory powietrznej możesz dać przekładniowy. Ja daję Lotos Parus 80 W 90 już ze dwa lata i działa jak trzeba, nie tylko ja tak zresztą robię, serwisy też tak zalecają. Na Fox Fluid fortunę bym wydał. Jak byś chciał go rozbierać, to tu masz poradnik: www.1enduro.pl/jak-dbac-o-amortyzator-podstawowy-serwis/ Spróbuj z tymi numerami, a jak nie wyjdzie to wyślij mi jeszcze fotkę od góry i dołu to Ci wytłumaczę co i jak, i jak on się nazywa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 23 Stycznia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2018 Wygląda na F32 Float 100 RL O/B. Prosty amorek z prostym serwisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2018 Do tego rocznikowo powyżej 2012 roku (mój z 2012 ma inne golenie dolne). Pewnie nie ma już wady fabrycznej "migracji oleju", ale lepiej kontrolować. Poczytaj mój temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.