MD11 Napisano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2018 Chciałbym zapytać na ile wycenilibyście nowe koła wraz z oponami z tego roweru: https://www.giant-bicycles.com/pl/tcx-slr-2 oraz czy Waszym zdaniem znaleźliby się na nie chętni? Nie mam tego roweru, pytam na razie teoretycznie. Niestety nie znalazłem informacji, czy mają piasty na łożyskach maszynowych, ani ile ważą, ale można się domyśleć, że dużo. Wydaje mi się, że grupą docelową byliby ludzie, którzy mają lepsze koła i chcieliby kupić coś tańszego na zimę albo potrzebują koło na wymianę, bo mają uszkodzone i można by za nie wziąć 500-600 zł. Dobrze myślę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2018 Podstawowe kółka od Gianta (podobnie jak i Bontragera) nie należą do bezawaryjnych i nie cieszą się popytem na rynku wtórnym. Można próbować sprzedawać za 500-600zł ale nie liczyłbym na szybką finalizację z racji ich specyfiki (przód 12/100) co zawęża grono potencjalnych nabywców (od jakiego czasu ktoś na allegro próbuje sprzedać takie za 499 i zainteresowanie marne https://allegro.pl/zakonczone?string=koła giant sx2&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-1-1003 ). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MD11 Napisano 12 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2018 2 godziny temu, gtb napisał: Podstawowe kółka od Gianta nie należą do bezawaryjnych Co z nimi jest nie tak? Zapadki bębenka się psują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2018 Najczęstsza bolączka to właśnie tylna piasta - bębenek i/lub bieżnia z konusami (to drugie to głównie w piastach pod QR9 , przy sztywnych osiach są już raczej maszyny), bazuje to na piastach Formuli do których jest problem z dostępem części zamiennych (przy problemach w czasie gwarancji Giant zazwyczaj bezproblemowo wymieniał klientowi całe koło). W takim wypadku padnięta piasta = jej wymiana (na coś lepszego) a co za tym idzie szprychy tu znowu dochodzi rozważanie nad lepszą obręczą i przodem do kompletu , z usterki tylnej piasty robi się wymiana całego kompletu. Sporo osób od razu po zakupie wymienia te koła i próbuje sprzedać jako nowe póki przedstawiają jeszcze jakąś wartość. Opinię swoją opieram na podstawie kół z poprzednich lat modelowych aczkolwiek z tego co mi wiadomo nic na lepsze się nie zmieniło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.