hyx Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 Witam czy ktoś miał styczność z tymi hamplami ? czy opłaca się je kupić jak z siłą hamowania z tarcza 160 dadzą radę? Moja waga około 105kg + rower chciałbym założyć je na przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 MX 5 to jedne z lepszych mechaników na rynku. Jak będą działać zależy od klamki/pancerza/linki/klocków i tarcz. Najlepiej działają z oryginalnymi tarczami hayesa. ALe pamiętaj że jest to składowa powyższych czynników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Śmigam na mx2 od roku, rower używany w miescie, trek 7.3fx, dosc fajny sprzet na miasto, szybki, ważę ok 95kg, nawet na nich rower świetnie się zatrzymuje. Generalnie mx5 pewnie sa lepsze, ale sprawdziłbym jedna rzecz, jak reguluje się klocek od wewnętrznej strony. w mx2 trzeba poluzować mala śrubkę na malutkiego imbus chyba 3mm jesli nie 2mm, jest to tak zrobione, ze jesli masz zacisk w poziomie, tą srubka do góry, to dosc czesto gniazdo zapchane jest piachem i nie da sie wsadzic klucza, i ciezko to oczyścic, jak już się uda to od strony szprych trzeba przekrecic "tłoczek" imbusem ok 5mm, a poznie znow go zablokowac małym imbusem.... dostęp jest krótko mówiąc kijowy, .... Zacisk mx5 chodzi na tych samych klockach co mx2, miałem juz 3 rodzaje klockow, jakies oryginały, później z deca i teraz Jagi,. gdy jest mokro i brudno, okładziny dosc szybko sie wycierają i klockiem trzeba kręcić dość często ( u mnie to czasem jest co 3 dni), JEST to UPIERDLIWE. Nie kupiłbym hamulców z takim rozwiązaniem, jeśli mx5 tak ma, wolałbym coś innego nawet stare shimkowe M465 maja to lepiej rozwiazane, idealnie to oba klocki regulowane bez kluczy jak np BB7 ;-) Podsumowując, siła hamowanie pewnie jest bardzo Ok, używam tego z tarczami 160mm. Ale regulacja czasem jest częsta gdy jezdzisz po mokrym i Upierdliwa. Dodatkowo w mx2 nie da sie wykorzystac klockow do konca, pod koniec klockow, nie da sie ustwic tak wewnetrznego aby zewnetrzny go dociskal, bo ramie przy zacisku sie blokuje o uchwyt pancerza, i klocek jest za malo wypychany, siedzi wzacisku za gleboko. Pewnie w mx5 to poprawili, ale kto wie Edyta: wyglada ze jest bardzo podobnie jesli nie tak samo: http://bike-advisor.com/reviews/hayes-mx5-2012.html Edytowane 11 Stycznia 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2018 Jakas klątwa na mnie spadła po napisaniu tego w/w posta. wczoraj chciałem podciagnac klocek i... ta mała śrubka blokująca tłoczek, przestała trzymać, chyba gwint zrobił papatki. obraca się. pytanie tylko czy w zacisku czy na śrubce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.