AdaskoKross Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 Kupiłem pierwszą ramę amortyzowana foxem Van'em R. Jako ze wszystko robię sam w rowerze i to chciałbym zrobić. Jednak jak się okazało sprawa jest taka prosta. Chciałem całość rozkręcić ,wyczyścić i przesmarowac. Ale zauważyłem , ze korek ( chyba tak się to nazywa) jest zalakowany w którym znajduje się azot. I jak rozkrece to sie rozpreży. A bez odpowiedniego sprzętu nie napompuje go. Pytanie brzmi faktycznie diabeł straszny jak go malują ? Może ktoś miał doświadczenidoświadczenie z tym zalakowanym modelem i serwisowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 10 Stycznia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 W domowych warunkach to trzeba tak "po partyzancku", za pomocą "narzędzia" stworzonego z przewierconego imbusa,, zaworu samochodowego i igły. Tak to wygląda: a tu masz szczegółowy opis: http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=56408&sid=58081feb26430cdd1958a002c7ad8f80 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdaskoKross Napisano 10 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 Dobre zdjęcie i temat szkoda ,że nie czyta zdjęć :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdaskoKross Napisano 10 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 Ja mam takie cuś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 11 Stycznia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2018 Metoda postępowania ta sama jak w przypadku modelu w manuala z DHZ. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdaskoKross Napisano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 Dobra muszę się za to zabrać bo mi dobiło tak , że aż plastikowa uszczelka padała i to chyba przez to , że tego azoty prawie wcale nie ma i na samej spręzynie chodzi. ( 500x2.80 - ważę 70kg nie całe). Widzę to tak. Tak gdzie zalakowane odkręcam to wylewam olej i to białe zalakowane zdejmuje , gwintuje i wkręćam zrobiony i uwszczelniony wentyl shradera , ta jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.