Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kupiłem pierwszą ramę amortyzowana  foxem Van'em R. Jako ze wszystko robię sam w rowerze i to chciałbym zrobić. Jednak jak się okazało sprawa jest taka prosta. Chciałem całość rozkręcić ,wyczyścić i przesmarowac.

Ale zauważyłem , ze korek ( chyba tak się to nazywa) jest zalakowany  w którym znajduje się azot. I jak rozkrece to sie rozpreży. A bez odpowiedniego sprzętu nie napompuje go.

 

 

Pytanie brzmi faktycznie diabeł straszny jak go malują ? 

Może ktoś miał doświadczenidoświadczenie z tym zalakowanym modelem i serwisowal.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Dobra muszę się za to zabrać bo mi dobiło tak , że aż plastikowa uszczelka padała i to chyba przez to , że tego azoty prawie wcale nie ma i na samej spręzynie chodzi. ( 500x2.80 - ważę 70kg nie całe). Widzę to tak. Tak gdzie zalakowane odkręcam to wylewam olej i to białe zalakowane zdejmuje , gwintuje i wkręćam zrobiony i uwszczelniony wentyl shradera , ta jest  ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...