AdaskoKross Napisano 10 Stycznia 2018 Napisano 10 Stycznia 2018 Kupiłem pierwszą ramę amortyzowana foxem Van'em R. Jako ze wszystko robię sam w rowerze i to chciałbym zrobić. Jednak jak się okazało sprawa jest taka prosta. Chciałem całość rozkręcić ,wyczyścić i przesmarowac. Ale zauważyłem , ze korek ( chyba tak się to nazywa) jest zalakowany w którym znajduje się azot. I jak rozkrece to sie rozpreży. A bez odpowiedniego sprzętu nie napompuje go. Pytanie brzmi faktycznie diabeł straszny jak go malują ? Może ktoś miał doświadczenidoświadczenie z tym zalakowanym modelem i serwisowal. Cytuj
Mod Team sznib Napisano 10 Stycznia 2018 Mod Team Napisano 10 Stycznia 2018 W domowych warunkach to trzeba tak "po partyzancku", za pomocą "narzędzia" stworzonego z przewierconego imbusa,, zaworu samochodowego i igły. Tak to wygląda: a tu masz szczegółowy opis: http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=56408&sid=58081feb26430cdd1958a002c7ad8f80 2 Cytuj
AdaskoKross Napisano 10 Stycznia 2018 Autor Napisano 10 Stycznia 2018 Dobre zdjęcie i temat szkoda ,że nie czyta zdjęć :/ Cytuj
Mod Team sznib Napisano 11 Stycznia 2018 Mod Team Napisano 11 Stycznia 2018 Metoda postępowania ta sama jak w przypadku modelu w manuala z DHZ. 1 Cytuj
AdaskoKross Napisano 22 Stycznia 2018 Autor Napisano 22 Stycznia 2018 Dobra muszę się za to zabrać bo mi dobiło tak , że aż plastikowa uszczelka padała i to chyba przez to , że tego azoty prawie wcale nie ma i na samej spręzynie chodzi. ( 500x2.80 - ważę 70kg nie całe). Widzę to tak. Tak gdzie zalakowane odkręcam to wylewam olej i to białe zalakowane zdejmuje , gwintuje i wkręćam zrobiony i uwszczelniony wentyl shradera , ta jest ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.