Danczo Napisano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2017 Gdy nalewam płyn do klamki on nie chce przejść przez klamkę i do pancerza. Nalewa się trochę płynu do tłoczka i dalej nie przejdzie. Dodam ze ostatnio wymieniłem uszczelkę na tłoczku (uszczelka z tego samego modelu hamulca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2017 Patrząc na Twoją wypowiedź mogę stwierdzić że nie masz pojęcia o czym mówisz. Oddaj hamulec najlepiej do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2017 I mamy też nadzieję, że nie chcesz tam nalać oleju wbrew tytułowi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danczo Napisano 22 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2017 chcialem żebyście mi pomogli a nie krytykowali. Nie znam się za dobrze na hamulcach dlatego się pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2017 To wpisz w googlach zapytanie o procedure odpowietrzania eluxirów ... Podpowiem że potrzebujesz 2 strzykawki i 2 kawałki wężyka z odpowiednimi końcówkami. Powodzenia z olejem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fil29 Napisano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2017 Dokładnie. Wujek google Wujek joutube Tam wszystko jest opisane krok po kroku. Troszkę checi troszeczkę sprawności manualnej. Jeżeli takowych nie posiadasz lepiej odstaw do serwisu. Hamulce do dosyć istotna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...