Skocz do zawartości

[bagażnik samochodowy] Thule VeloCompact 924

dervill

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

z uwagi na sezon zimowy i obnizki cen zaczalem szukac bagazniak rowerowego na dwa rowery na hak.

Rower gorski MTB oraz zwykly na miasto. (Waga obu okolo 25kg-30kg)

Zastanawiam sie nad tym bagaznikiem Thule VeloCompact 924

Mozna go juz miec w Niemczech za 360€ (w Polsce nie wiedziec czemu jest o wiele drozszy)

Aufnahme5.thumb.jpg.83b0723d504a91b909fedc79249fbbc5.jpg

Macie jakies doswiadczenie z tym bagaznikiem.

Moze mieliscie ten sam problem przy wyborze jak ja i wybraliscie jakis inny model lub model innej firmy. Chetnie przeczytam Wasze wybory (napiszcie dlaczego wybraliscie wlasnie ten badz inny model).

Z gory dziekuje za pomocne uwagi.

Napisano

Cześc, może nie mam doświadczenia z  konkretnie tym modelem , ale trzy sezony użytkowałem Thule EuroRide 943 ( na trzy rowery).

Bardzo stabilna konstrukcja, łatwy montaż bagażnika, jak i rowerów, możliwość odchylenia bagażnika i łatwy dostęp do tylnej części samochodu . Wcześniej rozważałem tańsze alternatywy, ale ostatecznie kupiłem Thule i jestem bardzo zadowolony, pz

Napisano

cena oczywiscie gra role, ale jest tez powiedzmy drugorzedna w stosunku do jakosci jaka ma miec bagaznik. Kupuje go z mysla na kolejne na pewno 5-7lat.

Tez maja dobre opinie bagazniki Uebler ale tu niestety cena gra role, bo sa ok 20%-25% drozsze niz Thule.

Jakis tanich bagarnikow nawet nie biore pod uwage.

A Twoj odchyla sie? O ile stopni? Czy 60 stopni wystarczy zey otowrzyc klape w kombi?

Napisano
12 minut temu, dervill napisał:

Mozna go juz miec w Niemczech za 360€

...najniższa możliwa cena....chyba zresztą już nie aktualna. Bike-Discond ma go za jakieś 376 z przesyłką. Ebay ma go za 440.

Zrobił ktoś wyprzedaż to cena zrobiła się atrakcyjna. Tylko korzystać. 

Na allegro 1615 więc już jest podobnie. 

Napisano