dervill Napisano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2017 Witam z uwagi na sezon zimowy i obnizki cen zaczalem szukac bagazniak rowerowego na dwa rowery na hak. Rower gorski MTB oraz zwykly na miasto. (Waga obu okolo 25kg-30kg) Zastanawiam sie nad tym bagaznikiem Thule VeloCompact 924 Mozna go juz miec w Niemczech za 360€ (w Polsce nie wiedziec czemu jest o wiele drozszy) Macie jakies doswiadczenie z tym bagaznikiem. Moze mieliscie ten sam problem przy wyborze jak ja i wybraliscie jakis inny model lub model innej firmy. Chetnie przeczytam Wasze wybory (napiszcie dlaczego wybraliscie wlasnie ten badz inny model). Z gory dziekuje za pomocne uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemot1974 Napisano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2017 Cześc, może nie mam doświadczenia z konkretnie tym modelem , ale trzy sezony użytkowałem Thule EuroRide 943 ( na trzy rowery). Bardzo stabilna konstrukcja, łatwy montaż bagażnika, jak i rowerów, możliwość odchylenia bagażnika i łatwy dostęp do tylnej części samochodu . Wcześniej rozważałem tańsze alternatywy, ale ostatecznie kupiłem Thule i jestem bardzo zadowolony, pz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dervill Napisano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2017 cena oczywiscie gra role, ale jest tez powiedzmy drugorzedna w stosunku do jakosci jaka ma miec bagaznik. Kupuje go z mysla na kolejne na pewno 5-7lat. Tez maja dobre opinie bagazniki Uebler ale tu niestety cena gra role, bo sa ok 20%-25% drozsze niz Thule. Jakis tanich bagarnikow nawet nie biore pod uwage. A Twoj odchyla sie? O ile stopni? Czy 60 stopni wystarczy zey otowrzyc klape w kombi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...