SwiftyGOD Napisano 10 Grudnia 2017 Napisano 10 Grudnia 2017 Czy mój rower na takim osprzecie moge uzywac co miesiac na jakies dh lub fr? Rama: Dartmoor Primal 2017 M turkusowa (nowa)Amortyzator: Fox Talas 36 R regulowany 100 do 160mm 2011Stery: Dartmoor Blink (nowe)Mostek: Funn Funnduro 45mm (nowy)Kierownica: Kore Durox Trail ED 740mm wznios 18mmChwyty: ODI RogueSztyca; Accent SP-428 (nowa)Zacisk sztycy: Accent X-Country (nowy)Siodełko: Velo VL-3535 (nowe)Korba: Shimano Deore M552 Hollowtech 2 175mmSuport: Shimano Deore XT Hollowtech 2 BB-70 (nowy)Zębatka: Dartmoor Intro 32t narrow-wide (nowa)Przerzutka tył: Shimano SLX M662 Shadow 9sp GSManetka: Shimano SLX M670 9spKaseta: Shimano Deore XT M770 9sp 11-34tŁańcuch: Shimano Deore XT HG-93 9sp + spinkaPedały: Dartmoor Stream (nowe)Hamulec przód: BrakHamulec tył: Tektro AurigaTarcze hamulcowe; 2x Shimano Deore XT RT-86 na pająku 180mmPiasty: NS Bikes Rotary 20mm przód / NS Bikes Rotary Cassette bolt-on 135x10mm tyłObręcze: Octane One Solar 34 26' 32hSzprychy: CN Spoke czarne 2.0mm 64xOpony: przód Onza Greina 26x2.4' kevlar 120tpi 55a, tył Onza Canis 26x2.25' kevlar 120 tpi 65a (nowe) Plus pytanie bede kupowal shimano slx poniewaz na tyle mam tektro auriga comp a na przodzie nic iwec jak kupie 1 slx to zamienic dac go na tyl i wtedy to tektro na przod czy nie zamieniac? Zapomnailem dodac ze waze 37kg bez plecaka.
Dokumosa Napisano 10 Grudnia 2017 Napisano 10 Grudnia 2017 Z jednym hamulcem, w dodatku słabym to samobójstwo. Reszta da radę w znaczeniu - nie rozpadnie się ale nie jest to sprzęt dedykowany do tych dyscyplin. W DH ważniejszy hamulec tył. Koszt przekładki tego co masz ja przód wyjdzie tyle co nowy deore/slx więc nie warto.
SwiftyGOD Napisano 10 Grudnia 2017 Autor Napisano 10 Grudnia 2017 Co bym musial zmienic do dh ? Chodzilo mi o kupinie slx i wlozenie go na tyl a tektro dac na przod. Prezciez przelozenie hamulca z tylu na przod to prosta robota chyba?
Mod Team IvanMTB Napisano 10 Grudnia 2017 Mod Team Napisano 10 Grudnia 2017 W DH ważniejszy hamulec tył. Sugeruję nie pisać takich bredni. Zawsze i wszędzie, przedni hamulec jest ważniejszy, gdyż jest on efektywniejszy i dodatkowo trudniej jest zablokować przednie niż tylne koło. Szacunek... I.
SwiftyGOD Napisano 10 Grudnia 2017 Autor Napisano 10 Grudnia 2017 Ivan czyli dac slx na przod a tektro na tyl.Czy zamienic bo pisal ze to drogie i co wymienic w rowerze aby byl bardziej pod dh?
Piter233 Napisano 10 Grudnia 2017 Napisano 10 Grudnia 2017 Rower nie będzie bardziej pod DH, bo ramy nie wymienisz. Chyba. O przekładce hamulca to przesada, wystarczy skrócić przewód i przelać/odpowietrzyć, ALE jeśli za przeproszeniem żydujesz na porządny hamulec to sobie odpuść jazdę w DH. Kwestia też tego co rozumiesz pod pojęciem DH, bo bez tego dalej nie ruszymy. I wytłumacz mi brak hamulca przedniego, bo trochę tego pojąć nie mogę. Do kosztów dorzuć serwis amora, kasku, ochraniaczy i całej reszty.
SwiftyGOD Napisano 10 Grudnia 2017 Autor Napisano 10 Grudnia 2017 Poniewaz kupilem rower taniej bez przedneigo hamulca teraz bede mial urodziny wiec pomyslalem ze albo sprzedam albo dokupie jeden.Jeden pan z forum napisal mi ze przy 38kg bez plecaka to nawet tektro da rade Fullface mam i gogle tez.
Dokumosa Napisano 10 Grudnia 2017 Napisano 10 Grudnia 2017 Sugeruję nie pisać takich bredni. Zawsze i wszędzie, przedni hamulec jest ważniejszy, gdyż jest on efektywniejszy i dodatkowo trudniej jest zablokować przednie niż tylne koło. Szacunek... I. Mało precyzyjnie się wyraziłem. Nie chodzi o moc (chociaż ta też powinna być przyzwoita) a głównie o niezawodność i odporność na przegrzanie.
bts Napisano 10 Grudnia 2017 Napisano 10 Grudnia 2017 Zapomnailem dodac ze waze 37kg bez plecaka. Kup sobie porządny hamulec na przód – SLX na pewno da radę. Primal to dobry rower do zjazdowych zastosowań, jak na hardtaila ma łagodny kąt główki i co za tym idzie długą bazę kół. Także nie przejmuj się niczym i jeździj
tobo Napisano 10 Grudnia 2017 Napisano 10 Grudnia 2017 Możesz przerobić tył na przód, tylko że oprócz skracania przewodu, zakupu nowej oliwki oraz oleju i zestawu będziesz jeszcze musiał żyć z klamką odwróconą do góry nogami. Jednym to przeszkadza, drugim nie, trzecim - jeśli odpowietrzanie się nie uda - będzie przeszkadzać jazda na zapowietrzonym heblu, bo zbiornik wyrównawczy będziesz miał do góry nogami co może odbijać się na łapaniu powietrza.
SwiftyGOD Napisano 10 Grudnia 2017 Autor Napisano 10 Grudnia 2017 Dzieki za info chyba kupie na przod slx a tyl zostawie moze keidys zmienie.A pro po ile bys wycenil tektro auriga comp bez tarczy na tyl bo ceny sa bardzo rozne?
Dokumosa Napisano 10 Grudnia 2017 Napisano 10 Grudnia 2017 Używka warta czapkę śliwek (w sezonie!). Nowy za 100-150 się kupi.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.