Synek61 Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Witam, Mam Damper Rock Shox Monarch XX Mid Tune 190x45mm i jest w 100% nowy. Cisnienie w nim napompowane to 80psi. Moje pytanie dlaczego nie mogę go zablokować manetką RockShox XLoc Full Sprint dual remote. Ta sama manetka blokuje bez problemu jednocześnie amortyzator przedni lefty. Prosze o pomoc , pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pinifarina Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 masz olej w przewodzie do XX ?. Jestem szczęśliwym nabywcą Monarch XX i właśnie go uruchamiam. Widzę z konstrukcji szybkozłącza, że nie będzie proste go odpowietrzenie. Na stronie SRAM znajdziesz instrukcje odpowietrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Synek61 Napisano 25 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2018 Witam, Dziekuję za odp. Odkręciłem przewód przy wejściu do danpera , nie wyleciał z niego olej. Jest bez oleju Proszę podaj mi link na odpowietrzenie , a jak u Ciebie poszło z uruchomieniem ? Pozdrawiam serdecznie PS Przepraszam ze tak późno odpisuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pinifarina Napisano 28 Marca 2018 Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 B dobrze jak tylko zobaczyłem w instrukcji gdzie jest odpowietrznik. https://www.sram.com/rockshox/products/monarch-xx#sm.0000npqlp46tidw1tq51i6pmjjtid Odpowietrznik jest wkrętem pokrętła amortyzatora. Końcówka strzykawki wystarczy po wkręceniu, aby było szczelne połączenie i wtedy odpowietrzasz standardowo wpychając olej z jednej jak i z drugiej strony. Blokada działa, gdy usłyszysz stuk w damperze. Gdy go nie ma układ blokady nie działa. Stuk jest bardzo głośny więc nie przeoczysz go. I teraz praktyczna rada. Blokada Xloc składa się z 2 ch sekcji. Sekcja monarch to plastikowy tłoczek który zamyka drogę oleju ze zbiorniczka głównego. Jeżeli montujesz "suchą" blokadę to albo ją rozbierz i uwolnij tłoczek do pozycji górnej, albo najpierw wepchnij olej od strony dampera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.