TheJW Napisano 5 Grudnia 2017 Napisano 5 Grudnia 2017 Mam problem z fabryczną, przednią piastą Specialized. Nie jestem w stanie jej rozebrać, a łożyska ewidentnie domagają się smaru. Piasty wyglądają jak na załączonym zdjęciu (z sieci). Problemem jest zdjęcie "korków" na bokach. Próbowałem kombinerkami, obcęgami - nic...oprócz rys. Ktoś to rozbierał lub ma jakiś pomysł? Z tylną piastą też są problemy - miała luz od zakupu, próbowano go z różnym skutkiem usuwać, ale teraz jest zdecydowanie zbyt duży, nie do zaakceptowania. Może powinienem po prostu zgłosić się do sklepu i poprosić o wymianę kół na gwarancji? Nie piszcie tylko, że jestem taki i taki, nie znam się, nie umiem... Tej przedniej piasty po prostu nie da się rozebrać jak innych...
TheJW Napisano 5 Grudnia 2017 Autor Napisano 5 Grudnia 2017 Chyba muszę się nauczyć internetów od nowa... Nawet ruskie filmiki oglądałem na YT, a tego nie widziałem.
Ilia Napisano 13 Lutego 2019 Napisano 13 Lutego 2019 @TheJW Kojarzysz może co to są za piasty? Wiem, że montują je w najtańszych modelach, a w tych lepszych dają piasty DT pod własnym obrazkiem. Ciekaw jestem czy te robią sami, czy też mają jakiś rynkowy odpowiednik.
TheJW Napisano 13 Lutego 2019 Autor Napisano 13 Lutego 2019 Niestety nie dowiedziałem się, co to jest dokładnie. Coś mi po głowie szumi "jakiś OEM od DT", ale nie pamiętam już dokładnie, więc nie chce wprowadzać Cię w błąd.
uzurpator Napisano 1 Kwietnia 2019 Napisano 1 Kwietnia 2019 Piasta przednia to plebejski novatec identyczny z D811SB - dekle zdejmuje się przemocą - wyjdą razem z pierścieniami które je trzymają w korpusie. Tylna to plebejski novatec identyczny z D142SB - rozkręca się kluczem do konusów a potem nie pamiętam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.