Quickee Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Witam! Jaki polecacie smar na uszczelki amortyzatora? Amor to Marzocchi 888 rc3 Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 (edytowane) PM600 - przy okazji nadaje się do smarowania wszystkich łożysk - sterów, piast itp. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez kamfan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quickee Napisano 2 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 (edytowane) . PM600 - przy okazji nadaje się do smarowania wszystkich łożysk - sterów, piast itp. Czy tym można smarować także tylni amor ? Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Quickee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Tak, jak najbardziej. Jednym słowem bardzo dobry i uniwersalny smar do roweru - tzw. liquid o-ring. W internecie jest bardzo dużo informacji o nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Ja bym czymś "lżejszym" posmarował, np RSP Slick Kick. moim zdaniem PM600 na uszczelkach kurzowych "zamula". Edytowane 2 Grudnia 2017 przez radomir82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 3 Grudnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Czy tym można smarować także tylni amor ? Co masz na myśli pisząc o smarowaniu tylnego amora? Nie zakładaj dwóch tematów o tym samym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Ja sugeruję dobierać smary pod konkretne amortyzatory, bo nie ma uniwersalnego. Radomir dobrze mówi, PM-600 może (i najczęściej robi to) zamulać dwupółkowce. Z kolei po zrobieniu starego SID-a z zamkniętym tłumikiem na Slick Honey (razem z o-ringami w komorach) okazało się, że przy powrocie zaczął stukać (smary był zbyt rzadki i śliski). Po przejściu na Military Grease wszystko wróciło do normy. Z drugiej strony Slick Honey krócej utrzymuje się na uszczelkach. Dampery to trochę inna bajka, tam najlepiej do komory dać cienki film z fluidu. O-ringi można potraktować czymś lekkim. Z kolei uszczelki kurzowe są inne przykładowo w Fox-ie i inne w Rock Shox-ie (mniej szczelne w nowszych produktach). I tutaj też sobie trzeba wszystko wypośrodkować w poszukiwaniu złotego środka. Edytowane 3 Grudnia 2017 przez Punkxtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Ja po doświadczeniach z Pike i 888 rc3 EVO Ti takie mam właśnie wnioski, nawet pokuszę się o generalizowanie typu "im większa średnica goleni tym większy wpływ gęstego smaru na zamulanie widelca" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Rzuciłem tylko okiem i chyba autor nie wspomniał o jakie uszczelki chodzi. Jeśli o kurzówki to pm600 się do tego zupełnie nie nadaje ze względu na b.duża lepkość (kurzówki nie dadzą rady go ściągać). Tutaj slick honey, sram butter i podobne lekkie i rzedkie wynalazki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.