Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

.

PM600 - przy okazji nadaje się do smarowania wszystkich łożysk - sterów, piast itp.

Czy tym można smarować także tylni amor ?

Edytowane przez Quickee
Napisano (edytowane)

Ja sugeruję dobierać smary pod konkretne amortyzatory, bo nie ma uniwersalnego. Radomir dobrze mówi, PM-600 może (i najczęściej robi to) zamulać dwupółkowce. Z kolei po zrobieniu starego SID-a z zamkniętym tłumikiem na Slick Honey (razem z o-ringami w komorach) okazało się, że przy powrocie zaczął stukać (smary był zbyt rzadki i śliski). Po przejściu na Military Grease wszystko wróciło do normy. Z drugiej strony Slick Honey krócej utrzymuje się na uszczelkach. 

 

Dampery to trochę inna bajka, tam najlepiej do komory dać cienki film z fluidu. O-ringi można potraktować czymś lekkim. Z kolei uszczelki kurzowe są inne przykładowo w Fox-ie i inne w Rock Shox-ie (mniej szczelne w nowszych produktach). I tutaj też sobie trzeba wszystko wypośrodkować w poszukiwaniu złotego środka. 

Edytowane przez Punkxtr
Napisano

Ja po doświadczeniach z Pike i 888 rc3 EVO Ti takie mam właśnie wnioski, nawet pokuszę się o generalizowanie typu "im większa średnica goleni tym większy wpływ gęstego smaru na zamulanie widelca" ;)

Napisano

Rzuciłem tylko okiem i chyba autor nie wspomniał o jakie uszczelki chodzi. Jeśli o kurzówki to pm600 się do tego zupełnie nie nadaje ze względu na b.duża lepkość (kurzówki nie dadzą rady go ściągać). Tutaj slick honey, sram butter i podobne lekkie i rzedkie wynalazki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...