Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A o nowych fullach nikt nie wspomina :)?

Na stronach decathlonu w UK, pojawił się rower, o którym tutaj nic nie widziałem jeszcze, mianowicie zarzucili 2 fulle 29", jeden ze skokiem 120mm, a drugi 140mm, obydwa na zawieszeniu manitou :)

Napisano
W dniu 16.06.2018 o 23:21, SNJ napisał:

Raczej nie śledzę nowości MTB, ale co to za rower? Foto z aplikacji Decathlon na androida

 

Jakiś starszy rafal karbonowy

 

Bardziej mnie zastanawiają elektryki mtb i ich cena, z tego co widziałem to jeden tańszy ma być z silnikiem w piaście z baterią 420Wh, drugi na silniku brose z 90nm, plusach i baterią 500Wh.

na stronie niemieckiej mają więcej elektryków https://www.decathlon.de/C-835002-e_bikes-pedelecs/T-3873_3896D_3894D

 

Napisano (edytowane)
W dniu 4.06.2018 o 20:54, NoiseWizard napisał:

Dzień dobry, to mój pierwszy wpis na forum.

Tydzień temu naszło mnie na wymianę 14 letniego Treka 800 - przerobionego na fitnes ;) Zacząłem czytać i zainteresowałem się Triban 540. W sumie 520 gdyby miał dwa blaty z przodu to już dla mnie byłby idealny. Tylko chcę opony 35C. Właśnie przeczytałem to info o nowych Tribanach Adept i Adept Plus. Dziś w te pędy pojechałem do lokalnego sklepu ale Pan nic jeszcze o nich nie słyszał. Przygotował mnie, że najwcześniej marzec 2019r zawitają do Polski. Gdybym był pewien, że Adepta na Sorze 2x9 i oponach 35C kupię za 2900zł to chętnie poczekam. Gdyby Adept Plus kosztował 3500zł na dobrych kołach i oponach bezdętkowych  to też chętnie bym rozważył. Jak ktoś będzie miał info o cenach i dostępności to proszę o przekazanie. Ewentualnie coś podobnego z konkurencji - chyba tylko Merida, Romet...

P.S. Na wyprzedaże Triban 540 nie liczę bo mój rozmiar to "M" a jest ich tylko kilka w Polsce :(

 

Edytowane przez KonradTrek800
Napisano

Jednak czekam na nowy model. Przemęczę się jeszcze kilka miesięcy na "dziadku". W poniższej informacji:

http://www.btwinus.eu/blog/index.php/2018/03/13/triban-la-nouvelle-marque-gravel-de-btwin/

faktycznie podają, że we wrześniu w kilku krajach zadebiutują. Czyli jakieś testy do końca roku się pojawią i w marcu będę wiedział czy warto kupić. Co ciekawe Tribany maja występować w wersjach:

  1. Start (Triban 500)
  2. Adept (Triban 520)
  3. Adept Plus (Triban 540)
  4. Vista (?)

Wszystkie Adepty na firmowych kołach  B’Twin i  oponach bezdętkowych. Szkoda, ze 700x28 :( Dla mnie ideał to byłaby 35mm. 

Gdyby do Adept Plus czy Vista dali oprócz tarcz hydraulicznych sztywne osie no i te opony 35C to byłaby bajka i nawet 3900zł do przełknięcia.

 

Napisano

Jak będą sztywne osie w którymś z modeli, to biorę w ciemno. Jeśli nie, to i tak pewnie się skuszę, gdzieś jeszcze czytałem że na przełomie września/października mają się pojawić w sprzedaży. 

Napisano
14 godzin temu, NoiseWizard napisał:

Jak będą sztywne osie w którymś z modeli, to biorę w ciemno. Jeśli nie, to i tak pewnie się skuszę, gdzieś jeszcze czytałem że na przełomie września/października mają się pojawić w sprzedaży. 

są przecież nowe af gf na tarczach i sztywnych osiach

Napisano
9 godzin temu, Kuli napisał:

są przecież nowe af gf na tarczach i sztywnych osiach

ale to chyba typowe szosówki? Jak na razie mało opinii o nich, potrzebuję rower na jesień/zimę do jeżdżenia szutrami i asfaltem 

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

No to największy minus, aczkolwiek te hayesy są mocniejsze niż niejedne tanie hydrauliki (śmiem twierdzić, że lepsze od shimano m315) 

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Wreszcie się czegoś dowiedziałem z tego filmu. RC500 waży 11.1 kg dla rozmiaru L. Trochę mi się to nie pasuje do idei roweru szosowego. Ciekawe jak to wypada przy RC520 ale pewnie wielkiej różnicy nie będzie.

Napisano

Standardowa szosa za grube pieniądze na clarisie, ze szczękowymi hamulcami waży 10 kg. Mniej więcej.
W tribanie (520) mamy:
- opony antyprzebiciowe i w dodatku 28c, po 410 g, w miarę odporna opona na treningi i do jazdy to przyjmijmy 230 g (25c), czyli 360 g na samych oponach do zjechania bez przesadnego lajtowania
- koła tlr
- zaciski i tarcze
Jak wszystko razem sklecimy to się uzbiera. I jako że jest sprzedawany z pedałami platformowymi to pewnie je też policzyli, gdzie większość szos na rynku jest sprzedawana bez pedałów.
Rower jest konstrukcją prostą jak budowa cepa, jeśli mamy rowery dwóch różnych producentów z takim samym osprzętem, w podobnej klasie cenowej a różniących się mocno wagą to trzeba zapytać jak rower został ważony. I wtedy wszystkie deklaracje producenta mogą się bujać.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...