sn3jk Napisano 20 Października 2006 Napisano 20 Października 2006 Witam, od kilku dni posiadam GF Wahoo no i chcialem sobie obinżyć mostek poprzez wyjęcie podkładek. Więc odkręciłem ta rube od góry, nastepnie odkręciłem mostek. Wyjąłem połowe podkładek, nałożylem mostek a nastepnie reszte podkladek orz przykrecilem ta srube do jakiejś ponoć "gwiazdki" jakoś nie widze jej funkci wewnątrz tej rury amortyzatora . W każdym razie przykrecilem mostek i niby wszystko jest w porzadku. Ale mam kilka pytań : 1. Więc mostek jest z 1" niżej, a ta gwiazdka zostala na tym samym poziomie , może tak być ??? 2. Jaką ona pelni funkcje?? ( przeczytalem, że ma kasować luzy przy dokrecaniu mostka hmm ale jakoś ciezko mi zrozumiec o co chodzi) pozdrawiam Rafał
GZA20 Napisano 20 Października 2006 Napisano 20 Października 2006 Coś widze że kolega nie bardzo jest obeznany w rowerach z punktu technicznego . Gwiazdka zawsze zostaje na tym samym poziomie czyli jest wbita na około 5mm. Gdybyś jeździł bez gwiazdki zrozumiałbyś na czym polega jej zadanie .
Żbik Napisano 20 Października 2006 Napisano 20 Października 2006 Czasami ludzie w ogólę nie pomyślą, ani nie obejrzą danej części, której tyczy się problem przed napisaniem postu... Mam dobrą radę: jutro odkręć sobie jeszcze raz ten mostek, zdejmij podkładki, zajrzyj do rury sterowej amora, potem wszystko na nowo nałóż i powoli skręć. Myślę, że bez problemu sam pojmiesz po co jest gwiazdka, jaką ona spełnia funkcję i jak cały mechanizm działa Pozdrawiam
topol Napisano 21 Października 2006 Napisano 21 Października 2006 A ja mu wytłumacze !!! Jak gza napisał gwiazdka powinna zawsze byc szchowana około 5mm wgłąb rury sterowe.Wyglada ona faktycznie jak gwiazdka z gwintem w srodku.Z tego gwintu własnie odreciłeś górny kapsel/śrube/ od sterów.I gwiazdka musi pozostac na swym miejscu. dalej----> Faktyczne gwiazdka wraz ze sruba o której juz pisalismy spełna funkcje "kasowania luzów" oraz trzymaniu całego machanizmy sterujacego na swym miejscu. Jesli ci cały mostek z kirą lata w sterach?Bo tak wnioskuje po opini ze nie mozesz skumac jak to cos ma kasowac luzy? Zamontuj mostek,nakładz podkładki na niego,do momentu az zakryja rure sterowa,nakrec kapsel!Nakrec go tak by kierownica swobodnie obracała sie w sterach/lozyskach/ale i tak by nie latała jak zyd po pustym sklepie.Wtedy to dokrec mostek z odpowiednia siła-nie odwrotnie. powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.