kolo1 Napisano 26 Listopada 2017 Napisano 26 Listopada 2017 Hej .Mam walnięty tłumik do foxa ( jego schemat jest w załączniku ) . Wyciek oleju nastąpił z pod uszczelki w dolnej części kartridża - którą wymieniłem , ale... . Problem nastąpił przy napełnianiu go olejem - jak to poprawnie zrobić i jak odpowietrzyć . Potrzebuję małych wskazówek . Z góry dziękuję za pomoc . Pozdrawiam . Cytuj
Ilia Napisano 26 Listopada 2017 Napisano 26 Listopada 2017 Może złą uszczelkę dałeś. Trochę nieczytelny ten rysunek. Nie wiem czemu nie mogę powiększyć, po ściągnięciu otwiera mi się w Internet Explorer. Możesz wrzucić powiększoną wersję, np. fragmentu, który Cię interesuje. I dla pewności wrzuć fotę tłumika, z którego miejsca cieknie. Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 26 Listopada 2017 Mod Team Napisano 26 Listopada 2017 Problem nastąpił przy napełnianiu go olejem Jaki problem? O/C to proste tłumiki- zalewasz, wkładasz i powinno działać. W tych tłumikach mega ważna jest ilość oleju. Cytuj
kolo1 Napisano 27 Listopada 2017 Autor Napisano 27 Listopada 2017 no napełniłem i ... za pierwszym razem działał ale z dzwinym skokiem ( jakby oleju było za mało ), a jak dolałem na full to z kolei zablokowało go na amen (czyli blokada jakby trzymała non stop ) . Jest na necie jakiś manual jak to zrobić ? Pozdr . Cytuj
dovectra Napisano 28 Listopada 2017 Napisano 28 Listopada 2017 teraz to musztarda po obiedzie ale na przyszłość zlewaj olej i sprawdzaj ile fabryka dała i notuj by wlać tyle samo Cytuj
phoe Napisano 28 Listopada 2017 Napisano 28 Listopada 2017 (edytowane) @dovectra Słaba rada! Nie łatwiej tyle ile producent zaleca? ... tym bardziej że był wyciek tego oleju... @kolo1 Dla 2013 32 Float 29" 120-130 (FIT and O/C CTD damper) lejesz odpowiednio: - 10wt. Red Damper 0ml - 20wt. Gold Damper-side oil bath 30ml - Spring-side oil bath 30ml - Float Fluid Air Chamber 5ml Edytowane 28 Listopada 2017 przez phoe Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 28 Listopada 2017 Mod Team Napisano 28 Listopada 2017 IMO ważne jest aby zastosować konkretny olej, a nie pierwszy z brzegu. Jak masz za dużo oleju, to strzykawką wybieraj po 2-3 ml aż do prawidłowej pracy. Cytuj
kolo1 Napisano 29 Listopada 2017 Autor Napisano 29 Listopada 2017 (edytowane) "Dovectra" - jak można zlać olej który wyciekł . A dokładnie olej wyciekł z tłumika i zmieszał się z olejem z lagi . Dzięki za info o olejach "Phoe" . "Durnykot " - tak chwilę pomyślałem , ale chyba od du..y strony zabierałem - spróbuje olej nalać odwrotnie . Hej . Edytowane 29 Listopada 2017 przez kolo1 Cytuj
kolo1 Napisano 30 Listopada 2017 Autor Napisano 30 Listopada 2017 (edytowane) Hej . Udało się - tłumik działa jak należy . Dolewanie oleju było dobrym sposobem , ale kluczowe było to, że jak się już go naleje , trzeba jednak w pewnym sensie "odpowietrzyć " tłumik ( powietrze lubi się zebrać tuż pod tłokiem ) . Ogólnie dzięki za rady i Pozdrawiam Edytowane 30 Listopada 2017 przez kolo1 Cytuj
tasior138 Napisano 13 Stycznia 2023 Napisano 13 Stycznia 2023 Hej, a gdzie znalazłeś dokumentację do tego dampera?? Rozebrałem swój - z rysunku wygląda na taki sam ale za cholerę nigdzie nie mogę znaleźć service manual... Z góry dzięki!! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.