ojciec35 Napisano 15 Listopada 2017 Napisano 15 Listopada 2017 Witam wszystkich ! Posiadam amortyzator Manitou Nixon RTWD , którym zerwał się gwint pod mocowanie hamulca (dolne mocowanie) Gdzieś w Internecie przeglądałem (ale nie mogę znaleźć teraz tego postu) ze ktoś wkręcił tam szpilkę chyba m8 Link do szpilki tutaj https://www.bimex.pl/product-pol-22045-M24-PRET-GWINTOWANY-OCYNKOWANY-KL-8-8.html i przedtem posmarował gwint w środku to super wytrzymałym Loctite 262- szpilkę przyciął, teraz hamulec jest zakręcany nakrętką z jednej strony od zewnętrznej strony Drugie rozwiązanie to nawiercić gwint i w środek wkręcić sprężynę gwintowaną tego typu http://yato.com/zestaw-do-naprawy-gwintow/ 3) amortyzator w ogóle nie odbija –nie pracuje –golenie weszły ośrodka i nie odbijają Czy trudny jest serwis takiego Amora W serwisie wołają za sam serwis bez gwintowania 100 zł Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam! Cytuj
abdesign Napisano 15 Listopada 2017 Napisano 15 Listopada 2017 Ja tak mam/miałem, wideł - sherman, po zerwaniu gwintu wklejony pręt gwintowany (zrobiłem oba dla spokoju) przekładasz adapter i skręcasz nakrętkami 2sztuki dla kontry i tyle. Żadna filozofia. Sklejałem jakimś dwuskładnikowym "płynnym metalem". Cytuj
ojciec35 Napisano 15 Listopada 2017 Autor Napisano 15 Listopada 2017 (edytowane) 1) Czy ten amortyzator naprawić – ktos mi opisał że szpilka może przeszkadzać -przez to słabo się reguluje zacisk aby nie obcierał –ja go kupiłem za 840 zł w 2008 r-ładnie chodził Słyszałem ze ten Amor posiada dużo plastikowych części- czy lepiej go sprzedać –wystawiłem go za 580zł-ewentualnie później bym zakupił jakiegoś Fox pod mocowanie 9 mm pod standardową piastę ale kupując w ciemno na allegro nie będę wiedział czy jest 100% sprawny -loteria Edytowane 15 Listopada 2017 przez ojciec35 Cytuj
abdesign Napisano 15 Listopada 2017 Napisano 15 Listopada 2017 Chcesz sprzedać Nixona czyli widelec minimum 10letni czyli już zjechany i do serwisu to mało powiedziane, nie oszukujmy się na dzisiejsze standardy "przeciętny" który jak był nowy to działał dobrze pod warunkiem że miał serwis co miesiąc z zerwanym gwintem za prawie 6 stów? Nie uda Ci się. A z prętem gwintowanym jest tak że trzeba go uciąć na właściwą długość i tyle. Masz fotkę pierwszą z brzegu - http://reviews.mtbr.com/files/2009/09/mag_ashma.jpg jaki widzisz problem z regulacją zacisku, jeśli śruby wymienisz na pręt z nakrętką? Skręcasz adapter na sztywno a regulację położenia masz na fasolkach zacisku. Cytuj
rambolbambol Napisano 15 Listopada 2017 Napisano 15 Listopada 2017 Poszukaj w Google hasła: Helicoil Każdy dobry serwis rowerowy ma to na stanie. Większość warsztatów samochodowych też. Sprawa do naprawienia w 10 minut. Cytuj
phoe Napisano 15 Listopada 2017 Napisano 15 Listopada 2017 Kupiłeś go 10 lat temu za 840 zł, a chcesz za niego teraz 560 zł, tym bardziej że ma uwalony gwint? Tyle to byś mógł za niego dostać jakby miał pół roku i był w 100% sprawny. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.