matiq16 Napisano 14 Listopada 2017 Napisano 14 Listopada 2017 Witam, chciałbym poznać opinie odnośnie tych kół ? http://allegro.pl/mocne-kola-26-rodi-excalibur-dh-kaseta-8-9-10-bl-k-i6669739000.html Miał ktoś kiedyś styczność z nimi ?
woojj Napisano 14 Listopada 2017 Napisano 14 Listopada 2017 Witam, chciałbym poznać opinie odnośnie tych kół ? to tanie koła i tyle. Kosztują tyle co porządna piasta tył. Czego od nich oczekujesz???? Najtańsze komponenty;-(( czy warto- jak masz jako takie pojęcie o serwisowaniu można kupić. Jeśli liczysz na trwałość, jakość i bezobsługowe działanie- NIE.
cervandes Napisano 14 Listopada 2017 Napisano 14 Listopada 2017 Podłe piasty zaplecione na podłych szprychach i podłych nyplach, na słabych obręczach. Jeśli kupujesz z nastawieniem, że polata to rok czy dwa to możesz kupować, ale nastawiaj się na bardzo zły naciąg szprych i konieczność korygowania po jakimś czasie.
matiq16 Napisano 15 Listopada 2017 Autor Napisano 15 Listopada 2017 Ogólnie ogranicza mnie trochę budżet a potrzebuje nowych kół. Czy w przyszłości zabieg wymiany piast na novatec i szprych to dobry pomysł ? Jeśli chodzi o serwis piast i centrowanie to poradzę sobie jednak bardziej chodzi mi o wytrzymałość. Nie będą przyjmować jakiś dropów czy coś jednak chciałbym zmniejszyć ciśnienie do jazdy co przy wysokim stożku skutkuje snakem ale czy tu nie będzie skutkować uwaleniem obręczy. Moja waga to 85kg.
Dokumosa Napisano 16 Listopada 2017 Napisano 16 Listopada 2017 Za ~400 kupisz koła na tych samych obręczach ale na najtańszych piastach maszynowych (i tak o niebo lepszych niż tutejsze joytechy). Na pewno wyjdzie sporo taniej niż ew. późniejsza wymiana.
matiq16 Napisano 17 Listopada 2017 Autor Napisano 17 Listopada 2017 Na joytechach są za 257zł Na novatecach są za 456zł Różnica 199zł wiec za tyle kupie komplet nowych novatecow tylko czy piasty Joytech D142DSE i Joytech D041DSE są rozmiarowo takie same jak Novatec D142SBT i Novatec D041SB, że podmiana tylko piasty wchodzi w grę. Gdzie mogę to sprawdzić ?
Dokumosa Napisano 17 Listopada 2017 Napisano 17 Listopada 2017 Komplet to jednak ze 250zł + przeplot dwóch kół + nyple + szprychy. Lepiej wydać raz niż robić sobie 2x robotę. BTW: bliżej 400 kupisz na piastach force.
MikeSkywalker Napisano 17 Listopada 2017 Napisano 17 Listopada 2017 http://allegro.pl/kola-26-maszyny-fw-disc-tarcza-rodi-novatec-2k-i6866354279.html gdzie tu jest ponad 400zł? Takie piasty to już jakaś sensowna podstawa ale czy jest sens oszczędzać zamiast od razu złożyć dobre koła dopłacając kilkadziesiąt złotych nie wiem.
Dokumosa Napisano 17 Listopada 2017 Napisano 17 Listopada 2017 Ale tu masz inne obręcze, nie Excalibur DH (które są szersze). Na DH obecnie nie widzę tych na force'ach ale są na novatec'u po 439.
matiq16 Napisano 17 Listopada 2017 Autor Napisano 17 Listopada 2017 Komplet to jednak ze 250zł + przeplot dwóch kół + nyple + szprychy. Lepiej wydać raz niż robić sobie 2x robotę. BTW: bliżej 400 kupisz na piastach force. Bardziej mi chodzi o to że na razie kasy nie mam a chce mieć koła i czy kupując na tych Joytech, przejeździć np jeden sezon i potem wymienić ale same piasty ? Koła bym dawał tylko do centrowania bo przepleść mogę sam ale szukałem i nie mogę się doszukać rozmiarów piasty joytech czy szprychy będą mieć taką samą długość co novatec. Nie mówie że obręcze rodi dh muszą być. Może są jakieś inne które maja szerokość wewnętrzna > 24mm Jak też z jakością tych właśnie obręczy ? Aktualnie mam poczciwe obręcze z firmy Kands jednak przyjęły już kilka krawężników i pełno dobić w terenie a jednak krzywe nie są ale minusem, że większość dobić to snake. Czy te obręcze będą bardziej wytrzymałe ? Tamte maja 18mm wewnętrznej szerokości.
Dokumosa Napisano 17 Listopada 2017 Napisano 17 Listopada 2017 Rozumiem. Co do wymiarów (nie tylko średnica rozmieszenia otworów ale i usytuowanie kołnierzy względem środka piasty) znajdziesz na str producentów. Swoją drogą znam ludzi, którzy na joytechach jeżdżą po kilka sezonów i nic złego się z nimi nie dzieje (co prawda piasty ze 2x w roku czyszczone i smarowane). Co do jakości obręczy rodi to są to takie przeciętniaki - trwałe za to ciężkie. W tych pieniądzach nic sensowniejszego o tej szerokości raczej nie znajdziesz. W zastosowaniach typu XC/AM ta obręcz będzie praktycznie nieśmiertelna. Bardzo ważna rzecz to właściwy naciąg i jego okresowa kontrola.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.