Roballinho Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Planuję zapleść koło na piaście D772SB z przeznaczeniem do emtebecznej ramy z poziomymi hakami, otwartymi do tyłu. Problem w tym, że do tej pory nie miałem do czynienia z czymś innym niż QR i jestem zielony w innych rozwiązaniach. I tu pytanie - co zastosować, żeby mi koło nie uciekało z haków? Z jakimi końcówkami kupić piastę, żeby można ją było skręcić nakrętkami? Czy coś jeszcze trzeba będzie przerabiać, toczyć, przewiercać koncówki by wstawić zwykłą stalową, gwintowaną oś na nakrętki? Poproszę o rady, bo nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. A może w ogóle polecicie piastę z bębenkiem na 10 rzędów, w której nic nie będę musiał kombinować. Budżet mam ustalony na 300 stówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Nie wiem gdzie widzisz problem. Kupujesz piastę pod zwykle QR, dosuwasz ją w hakach do końca i zaciskasz. Do przodu się nie przesunie a różnica będzie taka że koło demontujesz w tył a nie w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 No i nie możesz kupić innej niż QR, bo Ci zwyczajnie nie będzie pasować do ramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 A może w ogóle polecicie piastę z bębenkiem na 10 rzędów, Po dłuższych poszukiwaniach,i potwierdzeniu na forum,właśnie też na nią padło tyle że w wersji x12. Jedyne czego się trochę obawiam,to wcinanie kasety w alu bębenek. Reszta została wyjaśniona wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...