DusheeSie Napisano 4 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2017 Ten Jamis fajny, tylko chyba ciężko ze sklepem w mojej okolicy, Kona zresztą tak samo. Poza tym cena ucieka nie w tą stronę Jak pisałem wcześniej, za 2 lata może być wpakowane drugie tyle, ale teraz budżet mam nistety limitowany. Przed kupnem chiałbym rower przymierzyć/przetestować, dlatego sklep stacjonarny. W grę wchodzi więc głownie Bielsko, najłatwiej o Treka bo mozna wypożyczyć. Poza tym Marin, Cannondale i nie wiem jak z GT powinny być dostepne do pomacania na razie pozostaje mi zaczekać na dostawy rocznika 2018 i na lepszą pogodę, bo w górach zima w pełni. Jeszcze jedno w kestii napędu, boję sie że na razie moja noga nie podoła układowi 1x (szczególnie z kołem +), a w około tylko góry. Zobaczymy, jak trochę wiosna wyjrzy, przetestuje Rescoe i będe miał jakiś punkt odniesienia. Chiałbym jeszcze poznać jakieś opinie na temat przedstawionych w tym wątku rowerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphia Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 No i jak? Kupiłeś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DusheeSie Napisano 26 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 W końcu udało się zakupić: Marin Nail Trail 6 2018 29er. Nie wszystkie założenia spełnione, od gum 27,5+ mnie nawrócono, od bagażnika również Na tą chwile ciężko mi coś więcej powiedzieć, przejechane ok 5km "wokół komina" (trochę drogą, jak widać w tle i część szlakiem pieszym - raczej pagórkowato i tylko po białym). W porównaniu, do mojego wcześniejszego roweru - sztywny stalowy 26er, jest progres praktycznie we wszystkich aspektach: komfort, trakcja, prowadzenie, pewność na zjazdach. Zaznaczę, nie mam tu o dziwo efektu przesiadki malucha do mercedesa, tylko subtelne różnice, pewnie będą większe wraz ze wzrostem skilla i nakręconych kilometrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphia Napisano 26 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 Dobry wybór. Zapomniałem kompletnie o Marinie.... w Pamirze kupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DusheeSie Napisano 26 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 Tak, w Pamirbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zkawa Napisano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 Ja kupiłem Kellys Gibon 70 2018 i jestem super zadowolony zwłaszcza, że planowałem wymienić standardowe obręcze na na jakieś TR ale podkusiło mnie spróbować zakleić oryginalne i ku mojemu zdziwieniu trzyma bez problemu, a przejechałem już ok 300 km głównie po dolinkach krakowskich. Zero wycieków ciśnienie 1,1 bar. Uszczelniałem taśmą Tessa i mlekiem trezado (120 ml), wentyle RUBENA (lepiej kupić coś lepszego lub wentyle GT z dętki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DusheeSie Napisano 1 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2018 Najważniejsze jest zadowolenie, u mnie podobnie Nakręcone już trochę kilometrów, więc można coś więcej powiedzieć. Jest tak jak myślałem, rower coraz lepiej się sprawdza i te subtelne zrobiły się przepaścią Ta "nowa" geometria naprawdę robi robotę. Podjazdy jak to podjazdy, pomęczyć się trzeba, ale granica odrywania przedniego koła leży prawie w momencie tracenia przyczepności tylnego. Bałem się napędu 1x11, ale tu też z każdym tripem coraz mniej widzę potrzebę przejścia na przednią przerzutkę. Łańcuch siedzi jak wmurowany, nawet po testach na na starej 3-rzędowej korbie, bez przerzutki nie próbował szukać wolności. Koła 29" to strzał w 10, komfort "pod tyłkiem" jest zdecydowanie większy (porównaniu do małej kichy z podobną szerokością), przetacza się dużo płynniej i dziury jakby zmalały, a pewnie, w stosunku do "plusów" na twardym, opory sporo mniejsze. Zjazdy - to jest po prostu coś pięknego, w końcu nie trzeba się za dużo głowić, czy da radę "to" zjechać, większość po prostu się jedzie. Brak tylko mykmyka (w planach zakupowych), wtedy jeszcze można by więcej . Na tych bardziej lajtowych, w końcu nie myślę, czy nie pourywa mi rąk, tylko w krajobrazie poszukuje się jakiś korzonków, czy kamyczków coby sobie ciut polatać. Hamulce, jak na moje potrzeby wystarczające, z przodu wrzuciłem tylko pół-metaliki, tarcze jak zjadę i tak upgade będzie, pewnie jak i reszta ale bez pośpiechu. Za radą Michała, w teście na 1enduro, zamieniona manetka z klamką, zrobiło się na 1 paluch, zatrzymuje idealnie. Co do kokpitu to nie wyobrażam sobie wracać do wąskiej kierownicy, te 780mm jest cholernie wygodne, zapewnia pewność prowadzenia, przekonałem się, że wybacza sporo błędów- taki bonus +10 do skilla. Jedno na co trzeba uważać, to tylna opona, o ile przedni Noby Nic trzyma przyzwoicie, tak Racing Ralph potrafi zaskoczyć nagłym zanikiem przyczepności. W tym temacie przyjdą zmiany na coś trochę bardziej "enduro" ale to na osobny wątek. Poza tym fajnie się toczą na płaskim i jak na wersję Performance, zamleczone bez problemu (Mleko Trezado, taśma Patex i wentyle Barbieri) uszczelnione małą ręczną pompką Podsumowując jest super i powinno być jeszcze lepiej, rower mnie nie ogranicza i jeszcze pewnie sporo do tego, powolutku kilka rzeczy się dopasuje. Jak na cenę zakupu mogę tylko, zdecydowanie polecić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphia Napisano 2 Maja 2018 Udostępnij Napisano 2 Maja 2018 No i gitarrrrra. Miło, że w dzisiejszych czasach aby mieć z funu nie trzeba wywalać z portfela bardzo grubych kwot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.