Parchano Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 (edytowane) Witam Po wielu latach w końcu planuję zakup mojego pierwszego już porządnego roweru Kwota to od 8000 do 10 000. I teraz pytanie. Co sądzicie o tym Hardtrail-u https://www.scott.pl/produkt/610/3830/Rower-Scale-925/ - Scott Scale 925 Rower pod względem osprzętu jak i ramy jest według mnie porządny. Chyba że doradzicie coś innego, bardzo zależy mi na opinii innych posiadających już rowery z takich półek. Edytowane 5 Listopada 2017 przez Parchano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 Fajny rower z bardzo fajny napędem. Podoba się. Musi być karbon ? Bo jeśli nie musi to może Spec Chisel Expert. Wystepuje jako 1x i 2x. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 Jeśli rozpatrujemy tego scotta w cenie katalogowej to za taką sumę jego waga jest dość wysoka, pewnie te koła to niezłe kloce. Wybór w takim budżecie jest olbrzymi więc głupio byłoby skupiać się tylko na jednym modelu czy jednej marce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 Jeśli rozpatrujemy tego scotta w cenie katalogowej to za taką sumę jego waga jest dość wysoka waga jest realna i ze świecą szukać lżejszej seryjnej 29 za 10 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 (edytowane) ze świecą... https://www.canyon.com/pl/mtb/exceed/exceed-cf-sl-6-0-pro-race.html tutaj mamy prawie pół kilo mniej, a to pierwszy z brzegu strzał, ale oczywiście mówimy o cenie katalogowej scotta, chyba dają na te scotty jakieś zniżki? Edytowane 5 Listopada 2017 przez erzurum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 5 Listopada 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 (edytowane) 400 zł więcej za 400 gramów mniej - ujdzie Pytanie ile ważą realnie oba - być może różnica jest mniejsza ( niby gdybanie, ale producentom nie zawsze można wierzyć na 100 % ). Canyon fajny, tyle że jest tam, a Scott tu na miejscu i cenę pewnie można negocjować - w przeciwieństwie do Canyon'a. EDIT Nie dość, że mówimy o cenie katalogowej, to jeszcze o wadze katalogowej. Edytowane 5 Listopada 2017 przez KrissDeValnor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 to był tylko przykład, tego canyona to może się opłaca ale za walutę, za pln raczej nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeNiro Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 Scotta nie trzeba rekomendować. Natomiast w tej cenie można oczekiwać nieco lepszego niż podstawowy amortyzator. Z kolei absolutnie genialnie rozwiązano mocowanie tylnego hamulca, wykorzystując sztywną oś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 5 Listopada 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 (edytowane) Słuszna uwaga co do mocowania hamulca na osi - dobry patent ( wiem o nim dopiero od kilku dni ) Edytowane 5 Listopada 2017 przez KrissDeValnor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MD11 Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 Możecie przybliżyć temat? Na czym to polega, jakie są zalety takiego rozwiązania i czy ma ono jakąś nazwę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 6 Listopada 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 (edytowane) Z jednej strony punkt mocowania adaptera hamulca jest na ramie, a z drugiej opiera się na osi. Dodatkowo także hak ramy jest umieszczony na osi, co minimalizuje ryzyko uszkodzenia ramy w przypadku wyrwania przerzutki, a przy tym zaoszczędzono na masie : ( od 3:20 do 5:10 ) https://www.youtube.com/watch?v=_GD7y0_xqUE&t=385s Spryciarze Edytowane 6 Listopada 2017 przez KrissDeValnor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pinifarina Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Jako miłośnik Scott Scale muszę wyrazić swoją opinię. Jako dobry rower do ścigania wystarczy. Zalety to twarde koła, sztywne osie, syncros osprzęt z górnej półki. System SDS2 tłumienia drgań to jest coś niesamowitego. Porównując z innymi ramami to koło tylne ma nadspodziewanie lepszą przyczepność. Sam widelec uważam za wystarczający i bardzo dobry. Niska waga widelca 1800g a tłumienie genialne i sztywność bardzo wysoka na podjazdach. Więcej nie trzeba Rozczarujesz się hamulcami, Jednotloczkowe są słabe i M8000 to minimum. Same piasty Formula także nie należą do szczytu techniki i Scale 910 jak i 900 sa na DT SWISS. Nic nie powiem o napędzie Sram bo się na min nie znam. Dlatego 910 kosztują o 3000pln więcej. Aby był bardzo dobry wymienił bym hamulce od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.