TakaNazwa Napisano 31 Października 2017 Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Jaką piaste kupić do hamulców bb7, ponieważ chcę zmienić hamulce z v-brake na tarczowe i wybrałem bb7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tatanka Napisano 31 Października 2017 Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Model hamulca nie ma znaczenia w wyborze modelu piasty.Oczywiście musi to być piasta która ma mocowanie tarcz hamulcowych.Jeśli kupiłeś z tarczami,to piasta musi mieć kompatybilne mocowanie dla nich,czyli center lock lub is(6 otworów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TakaNazwa Napisano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Jestem zielony w tym temacie czy ta piasta będzie dobra ? https://rowerowy.com/sklep/prod/novatec-t-do-42-sb przypominam że miałem v-brake musiałbym coś jeszcze dokupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 31 Października 2017 Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Piasta będzie dobra o ile do tej pory posiadałeś u siebie kasetę a nie wolnobieg . Jeżeli planujesz ją przełożyć do obecnego koła to do wymiany będą jeszcze szprychy z nyplami (obecne będą za długie). Nie wiem czy szybciej i taniej nie wyjdzie zakup gotowego koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TakaNazwa Napisano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2017 posiadałem wolnobieg. Dlaczego szprychy byłyby za długie do każdej Piasty potrzeba innych szprych ? Okej posiadam wolnobieg 7 rzędowy czy mogę go zmienić na 8 rzędową kasetę ? Czy na pewno koło wyjdzie mi taniej i lepiej ? czy lepiej mi wyjdzie kupić nowe v-brake ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...