Power_beam Napisano 19 Października 2006 Udostępnij Napisano 19 Października 2006 Dzisiaj nabyłem tą oponkę. Pierwsze wrażenia: -Jest tak cienka jakby to była wersja +/- 1.75, - O wiele mniejsza opory toczenia niż Maxxis Larsen TT 2.0, -Przyczepność dobra jak na te wymiary, Zapłaciłem za nią 65zł. Jeśli ktoś śmiga dużo w mieście to ją polecam. + Strasznie niska waga (chyba 421 g jak dobrze pamiętam), + Bardzo małe opory toczenia, + Cena w miarę dobra, + Przyczepność do 600-700km bdb. jeżeli ktoś naprawdę szybko jeździ i hamuje tylko przodem. (Oczywiście z tą oponą na przodzie), - Deklarowany rozmiar (1.9) to w rzeczywistości +/- 1.75. To na tyle. Chciałem dodać ze na początku jeśli się jeździ po piasku to przykleja się on do bieżnika i wylatuje drugą stroną. Jeżeli będę miał do niej jakieś uwagi to dopisze. Ale raczej jest to dobra opona. Wcześniej miałem wersję 2.0 i sprawowała sie bdb do ok. 1150km bo poźniej bieżnik zanika i przyczepność maleje. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Power_beam Napisano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2006 " Wcześniej miałem wersję 2.0 i sprawowała sie bdb do ok. 1150km bo poźniej bieżnik zanika i przyczepność maleje. " Sorry za pomyłkę bieżnik zanika już powoli gdzieś o 700 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 23 Października 2006 Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Siemka Własnie chce kupić komplet tych opon więc się zapytam: One na serio ważą 421 g tak jak na allegro ? Widiziałem fotke na wadze, ale nie wiem czy wieżyć czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Power_beam Napisano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Oponki są naprawdę bardzo fajne i lekkie (nie wiem czy to jest na 100% rzeczywista waga ale pewnie tak) ale jest i munus bieżnik sie szybko ściera ale jeżeli nie hamujesz cały czas tyłem (z zablokowanie kola) to jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 24 Października 2006 Udostępnij Napisano 24 Października 2006 To się chyba na nie zdecuduje Tylko teraz kupuje ubijaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Power_beam Napisano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2006 Kupiłeś juz te opony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 4 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2006 niestety jeszcze nie jakoś zaniedługi okres czasu będe upował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alvaren Napisano 4 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2006 Powodzenia z tymi oponami miałem je jak śmigałem typowo xc. Są beznadziejne a jesli przekechałeś na nich 700 km i masz bieżnik to chyba nie hamujesz i to się tyczy przodu i tyłu Bez urazy ale nie polecam tych oponek piszesz o przyczepności nawet z nowymi przyczepność jest żadna, oczywiście przyczepnosc jest jak wolnoooooooo wchodzisz w zakręty i to jak jest sucho w innych warunkach glaba jak nic. Najwiecej gleb zaliczyłem na tych oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 4 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2006 o kurde po wypowiedzi Alvarena' troszeczkę się ich przestraszyłem :] Power Beam to jak ty na nich jezdzisz ?? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alvaren Napisano 4 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2006 Powiem tak można troche więcej na nich pośmigać lecz tak na asfalcie nie hamować gwałtownie tylko tak jakbyś miał ABS w terenie nie da sie tak oszczedzac hampli więc zalezy jak kto śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 4 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2006 to chyba jak na razie zostańe przy mało zużywałnych Kelly'sach Cobrach Skinawall kosztują 24,90 zł, a jezdzi się na nich jak ta lala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heavy_puchatek Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 Łeee wcięło moje wszystkie odpowiedzi więc zacznę od podsumowania larsenków: Błoto - fajnie, nie lepią się i całkiem sensowną przyczepnośc zapewniają, szczególnie jako oponka napędowa. Szoska - stosunkowo małe opory jak na oponę terenową oczywiście, przyjemnie syczą Szuter i ubita ziemia - tu każda opona jest dobra, ale Larsen ze względu na to że nie jest baloniasty jest szybszy Snieg - jak najbardziej pozytywnie Poza tym bardzo dużo daje pochylanie się w zakrętach. Teraz to gorsze: Luźna ziemia, piasek, sypki szuter - marnie, zauważyłem to bo niedawno zrobiło się sucho Pierwszy lepszy zakręt grozi wywrotką (ja dzisiaj jedna gleba ). Na kamieniach większych się uślizgują ale to akurat normalne bo nie są szerokie więc nie można liczyć tego do wad. No i tempo zużywania: przebieg około 1200-1300km i z tyłu środek starty bardzo mocno, niedługo będe miał klawego semislicka, z przodu lepiej ale i tak niezbyt. Podsumowanko: Oponkę polecam na zimę, świetnie się wtedy sprawuje oraz na cały rok dla osób nie szalejących. W żadnym wypadku na piaszczyste wyścici i górskie, kamieniste szlaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zendel Napisano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2007 Witam. To mnie zmartwiliście tymi opiniami W terenie zachowuje się dobrze. Kupiłem ją 3 dni temu, jak będą się szybko zużywać to dam je na przód, a na tył kupi coś lepszego. Jeśli ma wytrzymać około 500 km, to będzie około miesiąca:), drogi biznes... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woody Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 Nigdy więcej Larsena TT!! Mam ją na przodzie już jakiś czas., ok 2mc. na razie jakoś nie narzekałem chociaż strasznie słabo trzyma w zakrętach, ale po wczorajszym wyścigu jestem tak zły, że jak ją widze to mi jest niedobrze. Zero, nie trzymała w zakrętach wcale, przy prędkościach 5-10km/h po prostu ledwo kierownicą skręciłem wpadałem w poślizg. Dodam, że była to trawa, pisek, ziemia, żwir. Ściera się szybko, ale to już nieważne. Nie kupię jej już 2 raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heavy_puchatek Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 Toteż pisałem że idealna na zimę, błoto, śniegi a na luźnym słabiutko Zakładaj inne i zostaw na zimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carbon Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 nie iwem co wy macie do tych opon... sa to najlepsze i najlzejsze (zdazaja sie nawet 390g.) opony do 60zl. a to ze sie scieraja to normalne w kazdych oponach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rezpekt Napisano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2007 Posiadam te opony, tyle że w wersji UST, zakładam je na piaszczyste trasy, ewentualnie polne ścieżki, sprawują się bardzo dobrze . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carbon Napisano 8 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2007 przyszedl czas na wymiane opony. i chyba wezme znowu larsena glownie ze wzg. na: 1waga 2opory toczenia 3odpowiedni dla mnie rozmiar. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 8 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2007 ile na niej zrobiles i w jakich warunkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carbon Napisano 8 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2007 nie pamietam teraz dokladnie, ale jakos cos ponad 1000km. w tym lekki teren i miasto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 8 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2007 nie miales z nimi problemu w miescie? Chodzily mi po glowie swego czasu, ale robie tez male odcinki szosa gdzie lubie nadgonic srednia, a slyszalem ze na afalcie to opony sa bardzo nie przewidywale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carbon Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 nie prawda po asfalcie da sie jechac na nich spokojnie, najlepsza przyczepnosc jest do 300-400km ale pozniej tez latwo nad nia mozna zapanowac. Ale z tego co czytalem wezme chyba jednak maxxisa worm drive 1.9. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maki Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 (edytowane) a to ze sie scieraja to normalne w kazdych oponach. Tak to normalne. Ale te to wyjątkowo szybko się ścierają. Zresztą za 60zł nie kupisz wysokiej jakości opon które ważą ok. 400g. Edytowane 1 Września 2007 przez Ecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BarteX88 Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Przestraszyliście mnie tymi wypowiedziami. Kupiłem dziś komplet Larsenów TT 19. kevlar za 110 zł, jutro jadę do Przesieki objechać trasę maratonu i je przetestuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 Ekhem czytam to i czytam i nie moge pojąć jak opona może stracić swoje własności już w 400 km ... wybiera sie ktos na tydzień w górach[chociaż ponoć to nawet nie najlepszy wybór na góry] a po tygodniu już opony nie te? A po miesiącu do wyrzucenia? :] Paranoja . To już bym wolał coś cięższego, chyba żeby zakładać je tylko na ścigi. Bartex jak się spisywały jakie byly warunki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi