Skocz do zawartości

[opona] Maxxis Larsen TT 1.9 kevlar.


Power_beam

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj nabyłem tą oponkę. Pierwsze wrażenia:

 

-Jest tak cienka jakby to była wersja +/- 1.75,

- O wiele mniejsza opory toczenia niż Maxxis Larsen TT 2.0,

-Przyczepność dobra jak na te wymiary,

 

Zapłaciłem za nią 65zł. Jeśli ktoś śmiga dużo w mieście to ją polecam.

 

+ Strasznie niska waga (chyba 421 g jak dobrze pamiętam),

+ Bardzo małe opory toczenia,

+ Cena w miarę dobra,

+ Przyczepność do 600-700km bdb. jeżeli ktoś naprawdę szybko jeździ i hamuje tylko przodem. (Oczywiście z tą oponą na przodzie),

 

- Deklarowany rozmiar (1.9) to w rzeczywistości +/- 1.75.

 

To na tyle. Chciałem dodać ze na początku jeśli się jeździ po piasku to przykleja się on do bieżnika i wylatuje drugą stroną. Jeżeli będę miał do niej jakieś uwagi to dopisze. Ale raczej jest to dobra opona. Wcześniej miałem wersję 2.0 i sprawowała sie bdb do ok. 1150km bo poźniej bieżnik zanika i przyczepność maleje.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powodzenia z tymi oponami miałem je jak śmigałem typowo xc. Są beznadziejne a jesli przekechałeś na nich 700 km i masz bieżnik to chyba nie hamujesz i to się tyczy przodu i tyłu :) Bez urazy ale nie polecam tych oponek piszesz o przyczepności nawet z nowymi przyczepność jest żadna, oczywiście przyczepnosc jest jak wolnoooooooo wchodzisz w zakręty i to jak jest sucho w innych warunkach glaba jak nic. Najwiecej gleb zaliczyłem na tych oponach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Łeee wcięło moje wszystkie odpowiedzi więc zacznę od podsumowania larsenków:

 

 

Błoto - fajnie, nie lepią się i całkiem sensowną przyczepnośc zapewniają, szczególnie jako oponka napędowa.

Szoska - stosunkowo małe opory jak na oponę terenową oczywiście, przyjemnie syczą :P

Szuter i ubita ziemia - tu każda opona jest dobra, ale Larsen ze względu na to że nie jest baloniasty jest szybszy :)

Snieg - jak najbardziej pozytywnie :)

 

Poza tym bardzo dużo daje pochylanie się w zakrętach.

 

Teraz to gorsze:

Luźna ziemia, piasek, sypki szuter - marnie, zauważyłem to bo niedawno zrobiło się sucho :D Pierwszy lepszy zakręt grozi wywrotką (ja dzisiaj jedna gleba :D). Na kamieniach większych się uślizgują ale to akurat normalne bo nie są szerokie więc nie można liczyć tego do wad.

 

No i tempo zużywania: przebieg około 1200-1300km i z tyłu środek starty bardzo mocno, niedługo będe miał klawego semislicka, z przodu lepiej ale i tak niezbyt.

 

Podsumowanko: Oponkę polecam na zimę, świetnie się wtedy sprawuje oraz na cały rok dla osób nie szalejących. W żadnym wypadku na piaszczyste wyścici i górskie, kamieniste szlaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. To mnie zmartwiliście tymi opiniami W terenie zachowuje się dobrze. Kupiłem ją 3 dni temu, jak będą się szybko zużywać to dam je na przód, a na tył kupi coś lepszego. Jeśli ma wytrzymać około 500 km, to będzie około miesiąca:), drogi biznes... Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nigdy więcej Larsena TT!!

Mam ją na przodzie już jakiś czas., ok 2mc. na razie jakoś nie narzekałem chociaż strasznie słabo trzyma w zakrętach, ale po wczorajszym wyścigu jestem tak zły, że jak ją widze to mi jest niedobrze. Zero, nie trzymała w zakrętach wcale, przy prędkościach 5-10km/h po prostu ledwo kierownicą skręciłem wpadałem w poślizg. Dodam, że była to trawa, pisek, ziemia, żwir.

Ściera się szybko, ale to już nieważne. Nie kupię jej już 2 raz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

nie prawda

po asfalcie da sie jechac na nich spokojnie,

najlepsza przyczepnosc jest do 300-400km ale pozniej tez latwo nad nia mozna zapanowac.

Ale z tego co czytalem wezme chyba jednak maxxisa worm drive 1.9.

 

 

Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to ze sie scieraja to normalne w kazdych oponach.

Tak to normalne. Ale te to wyjątkowo szybko się ścierają. Zresztą za 60zł nie kupisz wysokiej jakości opon które ważą ok. 400g.

Edytowane przez Ecia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Gość BarteX88

Przestraszyliście mnie tymi wypowiedziami. <_< Kupiłem dziś komplet Larsenów TT 19. kevlar za 110 zł, jutro jadę do Przesieki objechać trasę maratonu i je przetestuję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ekhem czytam to i czytam i nie moge pojąć jak opona może stracić swoje własności już w 400 km ... wybiera sie ktos na tydzień w górach[chociaż ponoć to nawet nie najlepszy wybór na góry] a po tygodniu już opony nie te? A po miesiącu do wyrzucenia? :] Paranoja :). To już bym wolał coś cięższego, chyba żeby zakładać je tylko na ścigi.

 

Bartex jak się spisywały jakie byly warunki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...