Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzisiaj nabyłem tą oponkę. Pierwsze wrażenia:

 

-Jest tak cienka jakby to była wersja +/- 1.75,

- O wiele mniejsza opory toczenia niż Maxxis Larsen TT 2.0,

-Przyczepność dobra jak na te wymiary,

 

Zapłaciłem za nią 65zł. Jeśli ktoś śmiga dużo w mieście to ją polecam.

 

+ Strasznie niska waga (chyba 421 g jak dobrze pamiętam),

+ Bardzo małe opory toczenia,

+ Cena w miarę dobra,

+ Przyczepność do 600-700km bdb. jeżeli ktoś naprawdę szybko jeździ i hamuje tylko przodem. (Oczywiście z tą oponą na przodzie),

 

- Deklarowany rozmiar (1.9) to w rzeczywistości +/- 1.75.

 

To na tyle. Chciałem dodać ze na początku jeśli się jeździ po piasku to przykleja się on do bieżnika i wylatuje drugą stroną. Jeżeli będę miał do niej jakieś uwagi to dopisze. Ale raczej jest to dobra opona. Wcześniej miałem wersję 2.0 i sprawowała sie bdb do ok. 1150km bo poźniej bieżnik zanika i przyczepność maleje.

 

pzdr.

Napisano

" Wcześniej miałem wersję 2.0 i sprawowała sie bdb do ok. 1150km bo poźniej bieżnik zanika i przyczepność maleje. " Sorry za pomyłkę bieżnik zanika już powoli gdzieś o 700 km.

Napisano

Siemka

Własnie chce kupić komplet tych opon więc się zapytam:

One na serio ważą 421 g tak jak na allegro ? Widiziałem fotke na wadze, ale nie wiem czy wieżyć czy nie :(

Napisano

Oponki są naprawdę bardzo fajne i lekkie (nie wiem czy to jest na 100% rzeczywista waga ale pewnie tak) ale jest i munus bieżnik sie szybko ściera ale jeżeli nie hamujesz cały czas tyłem (z zablokowanie kola) to jest ok.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Powodzenia z tymi oponami miałem je jak śmigałem typowo xc. Są beznadziejne a jesli przekechałeś na nich 700 km i masz bieżnik to chyba nie hamujesz i to się tyczy przodu i tyłu :) Bez urazy ale nie polecam tych oponek piszesz o przyczepności nawet z nowymi przyczepność jest żadna, oczywiście przyczepnosc jest jak wolnoooooooo wchodzisz w zakręty i to jak jest sucho w innych warunkach glaba jak nic. Najwiecej gleb zaliczyłem na tych oponach :P

Napisano

Powiem tak można troche więcej na nich pośmigać lecz tak na asfalcie nie hamować gwałtownie tylko tak jakbyś miał ABS :033: w terenie nie da sie tak oszczedzac hampli więc zalezy jak kto śmiga :033:

Napisano

to chyba jak na razie zostańe przy mało zużywałnych Kelly'sach Cobrach Skinawall kosztują 24,90 zł, a jezdzi się na nich jak ta lala :033:

  • 5 miesięcy temu...
Napisano

Łeee wcięło moje wszystkie odpowiedzi więc zacznę od podsumowania larsenków:

 

 

Błoto - fajnie, nie lepią się i całkiem sensowną przyczepnośc zapewniają, szczególnie jako oponka napędowa.

Szoska - stosunkowo małe opory jak na oponę terenową oczywiście, przyjemnie syczą :P

Szuter i ubita ziemia - tu każda opona jest dobra, ale Larsen ze względu na to że nie jest baloniasty jest szybszy :)

Snieg - jak najbardziej pozytywnie :)

 

Poza tym bardzo dużo daje pochylanie się w zakrętach.

 

Teraz to gorsze:

Luźna ziemia, piasek, sypki szuter - marnie, zauważyłem to bo niedawno zrobiło się sucho :D Pierwszy lepszy zakręt grozi wywrotką (ja dzisiaj jedna gleba :D). Na kamieniach większych się uślizgują ale to akurat normalne bo nie są szerokie więc nie można liczyć tego do wad.

 

No i tempo zużywania: przebieg około 1200-1300km i z tyłu środek starty bardzo mocno, niedługo będe miał klawego semislicka, z przodu lepiej ale i tak niezbyt.

 

Podsumowanko: Oponkę polecam na zimę, świetnie się wtedy sprawuje oraz na cały rok dla osób nie szalejących. W żadnym wypadku na piaszczyste wyścici i górskie, kamieniste szlaki.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Witam. To mnie zmartwiliście tymi opiniami W terenie zachowuje się dobrze. Kupiłem ją 3 dni temu, jak będą się szybko zużywać to dam je na przód, a na tył kupi coś lepszego. Jeśli ma wytrzymać około 500 km, to będzie około miesiąca:), drogi biznes... Pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Nigdy więcej Larsena TT!!

Mam ją na przodzie już jakiś czas., ok 2mc. na razie jakoś nie narzekałem chociaż strasznie słabo trzyma w zakrętach, ale po wczorajszym wyścigu jestem tak zły, że jak ją widze to mi jest niedobrze. Zero, nie trzymała w zakrętach wcale, przy prędkościach 5-10km/h po prostu ledwo kierownicą skręciłem wpadałem w poślizg. Dodam, że była to trawa, pisek, ziemia, żwir.

Ściera się szybko, ale to już nieważne. Nie kupię jej już 2 raz...

Napisano

nie iwem co wy macie do tych opon...

sa to najlepsze i najlzejsze (zdazaja sie nawet 390g.) opony do 60zl.

a to ze sie scieraja to normalne w kazdych oponach.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Posiadam te opony, tyle że w wersji UST, zakładam je na piaszczyste trasy, ewentualnie polne ścieżki, sprawują się bardzo dobrze :P.

 

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

przyszedl czas na wymiane opony.

 

i chyba wezme znowu larsena

 

glownie ze wzg. na:

 

1waga

2opory toczenia

3odpowiedni dla mnie rozmiar.

 

Pozdro :D

Napisano

nie miales z nimi problemu w miescie? Chodzily mi po glowie swego czasu, ale robie tez male odcinki szosa gdzie lubie nadgonic srednia, a slyszalem ze na afalcie to opony sa bardzo nie przewidywale

Napisano

nie prawda

po asfalcie da sie jechac na nich spokojnie,

najlepsza przyczepnosc jest do 300-400km ale pozniej tez latwo nad nia mozna zapanowac.

Ale z tego co czytalem wezme chyba jednak maxxisa worm drive 1.9.

 

 

Pozdro ;)

Napisano (edytowane)
a to ze sie scieraja to normalne w kazdych oponach.

Tak to normalne. Ale te to wyjątkowo szybko się ścierają. Zresztą za 60zł nie kupisz wysokiej jakości opon które ważą ok. 400g.

Edytowane przez Ecia
  • 5 tygodni później...
Gość BarteX88
Napisano

Przestraszyliście mnie tymi wypowiedziami. <_< Kupiłem dziś komplet Larsenów TT 19. kevlar za 110 zł, jutro jadę do Przesieki objechać trasę maratonu i je przetestuję ;)

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Ekhem czytam to i czytam i nie moge pojąć jak opona może stracić swoje własności już w 400 km ... wybiera sie ktos na tydzień w górach[chociaż ponoć to nawet nie najlepszy wybór na góry] a po tygodniu już opony nie te? A po miesiącu do wyrzucenia? :] Paranoja :). To już bym wolał coś cięższego, chyba żeby zakładać je tylko na ścigi.

 

Bartex jak się spisywały jakie byly warunki?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...