Cona78 Napisano 27 Października 2017 Udostępnij Napisano 27 Października 2017 Na placu boju pozostały te dwa. Madone w wersji 9.5, Aeroad w wersji CF SLX 8.0 Di2. Pomijając koła, największa różnica to wysokość główki ramy i tym samym pozycja. Trek ma iso speed ale Canyon to podobno całkiem komfortowy rower jak na aero. Jeździł ktoś na obydwu? Warto dopłacić do Madone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MD11 Napisano 27 Października 2017 Udostępnij Napisano 27 Października 2017 Za ile możesz kupić tego Treka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Napisałem Ci na PW. Aeroad na licencję Pzkol i z przesyłką wychodzi jakieś 19tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NorthAngel82 Napisano 28 Października 2017 Udostępnij Napisano 28 Października 2017 przesyłką wychodzi jakieś 19tys. Cona78 chcesz dać za rower 20 tysięcy PLN ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Października 2017 Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Model treka to 2017 czy 2018? Jesli 2017, to dochodzi kolejna, dosc zasadnicza roznica, mechaniczna Ultegra vs Ultegra Di2. Jest tu na forum rodzina, jezdzaca na Madonach 9, moze cos ci dopowiedza. Zobacz na geometrie tych ram sa dosc rozne. Niski Aeroad nie kazdemu musi pasowac, a wrzucanie stosu podkladek wyglada dosc kiepsko. I odwrornie, jak bedziesz chcial bardzo nisko, to przy Madone moze zaistniec koniecznosc kombinowania z -17st mostkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NorthAngel82 Napisano 28 Października 2017 Udostępnij Napisano 28 Października 2017 20 tysięcy za rower chyba żeś na mózg upadł. A kup se nawet i za milion tysięcy rower. Bo ten co teraz chcesz kupić to jakaś totalna chała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Października 2017 Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Madone to bardzo bardzo szybki rower. Zbiera się fenomenalnie. Natomiast grzebanie przy nim to ból dupy. Jeśli trafisz z kokpitem co do długości mostka to ok. Jeśli trzeba będzie zmienić to koszt w okolicach 2000 zł. 20 tysięcy za rower chyba żeś na mózg upadł. A kup se nawet i za milion tysięcy rower. Bo ten co teraz chcesz kupić to jakaś totalna chała. Na podstawie czego ta chałowa ocena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Model treka to 2017 czy 2018? Jesli 2017, to dochodzi kolejna, dosc zasadnicza roznica, mechaniczna Ultegra vs Ultegra Di2. Jest tu na forum rodzina, jezdzaca na Madonach 9, moze cos ci dopowiedza. Zobacz na geometrie tych ram sa dosc rozne. Niski Aeroad nie kazdemu musi pasowac, a wrzucanie stosu podkladek wyglada dosc kiepsko. I odwrornie, jak bedziesz chcial bardzo nisko, to przy Madone moze zaistniec koniecznosc kombinowania z -17st mostkami. Madone 2018. Porównując geo roweru, który mam i pozycji na nim, to w Madone (54) jeździłbym w ogóle bez podkładek, a Aeroad (S) ze 2,5cm. Geometria Aeroad jest oczywiście bardziej sportowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Października 2017 Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Model treka to 2017 czy 2018? Jesli 2017, to dochodzi kolejna, dosc zasadnicza roznica, mechaniczna Ultegra vs Ultegra Di2. Jest tu na forum rodzina, jezdzaca na Madonach 9, moze cos ci dopowiedza. Zobacz na geometrie tych ram sa dosc rozne. Niski Aeroad nie kazdemu musi pasowac, a wrzucanie stosu podkladek wyglada dosc kiepsko. I odwrornie, jak bedziesz chcial bardzo nisko, to przy Madone moze zaistniec koniecznosc kombinowania z -17st mostkami. Jeśli dobrze pamiętam do Madone serii 9 nie ma kombo kiera - mostek z takim kątem. Zamiana na coś nietrekowego też nie wchodzi w rachube, wymuszone użycie zestawu Treka ze względu na prowadzenie pancerzy. Rower przychodzi z widelcem pod dużą ilość podkładek. 9tki przygotowaliśmy dla reprezentacji norweskiej w tri - Madone były (chyba) ich rowerami treningowymi. Gdybam że geo nie było upośledzajace dla wyczynowego użycia. Madone 2018. Porównując geo roweru, który mam i pozycji na nim, to w Madone (54) jeździłbym w ogóle bez podkładek, a Aeroad (S) ze 2,5cm. Geometria Aeroad jest oczywiście bardziej sportowa. Jesteś "ogarnięty" mechanicznie? Jeśli nie to serwisowanie tego bajka może być kosztowne - czas wykonania niektórych czynności jest sporo dłuższy niż w jakimkolwiek innym bajku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Serwis to nie jest problem, a przy Di2 to właściwie go nie ma. Nie wiem jak wygląda sprawa ze sterami ale tego nie robi się częściej niż raz w roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Października 2017 Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Czy nie ma? Pozostają heble. Stery? Zależy od warunkow (sucho/mokro). Suport serwisowałbym przed pierwszym użyciem (sensowny smar). Nie wiem czy będziesz robił bikefitting ale warto przed ostatecznym montażem, korekta długości pancerzy i linek konieczna jeśli rower będzie złożony na komplecie dystansow pod mostkiem a okaże się ze wszystkie są zbędne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Zakładam że korekta jest możliwa bez ich skracania. Jeśli nie, to sklep będzie się tym zajmował. Serwis suportu nie różni się niczym w porównaniu do innych rowerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Października 2017 Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Za to różni się jakością suportu. Fabryczne łożyska wymagają wymiany smaru na coś lepszego niż to co jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Może i wymagają ale mnie bardziej interesują opinie osób jeżdżących na tych rowerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 29 Października 2017 Udostępnij Napisano 29 Października 2017 To jak wyżej. Rewelacyjne przyspieszenie, łatwe utrzymanie prędkości. Dedykowane uchwyty do liczników i oświetlenia. Zrypane mocowanie zintegrowanego czujnika duotrap. Upiwrdliwosc serwisowa. Wątpliwa jakość hamulców, rozrzut w jakości wykonania i regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2017 A coś na temat Aeroad? Wziąłbym model z tarczówkami, tego w Madone nie ma. Jedyne co mnie powstrzymuje to geometria roweru, chcę uniknąć sytuacji w ktorej okaże się że nie wytrzymam dłużej niż 2 godziny jazdy. Chyba odłożę zakup do marca i zamówię Canyona mając możliwość zwrotu w ciągu 30 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TommyMasta Napisano 30 Października 2017 Udostępnij Napisano 30 Października 2017 Rewelacyjne przyspieszenie, łatwe utrzymanie prędkości. Przepraszam, że się wetnę w dyskusję, ale miałbym szybkie pytanie. Tobo - jak duża jest Twoim zdaniem różnica jeśli chodzi o utrzymanie prędkości pomiędzy takim Madone, a Emondą z podobnej półki cenowej(zakładając te same koła)? Wyraźnie odczuwalna, czy raczej minimalna? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 1 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 Prosiłbym o posiadaczy Traka Madone w rozm. 54 i 56 o podanie wzrostu / nogi. Mam ciągle dylemat doboru rozmiaru ramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 11 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Zamówiony Madone 9.5 2018. Teraz się zastanawiam co z kołami. Te fabryczne są na stożku 35mm, a mój ulubiony zestaw to 50mm na płaskie oraz 20mm alu na góry. Czy na 35mm da się jeździć w górach przy wadze 68kg? Najlepiej byłoby sprawdzić ale wtedy zabieram sobie możliwość sprzedaży ich jako nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Jaki kolor będzie? Jakie masz yeraz kola i ile waza? Te Aeolusy to tak przecietnie z waga, jak na 35mm profil. 1600g tragedii nie ma ale mogłoby byc lzej. Dużo nie wazysz wiec nie powinienes miec zadnych problemow na karbonwych kolach nawet w gorach. Ale to tez zalezy jak te kola hamuja. Ja bym tu widzial min 60mm stozki i do tego alu zestaw na szerokich obreczach. Mozna poskladac cos z glowa w granicach 1300-1400g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Według Treka Aeolus Pro 3 TLR ważą 1506g. Teraz mam Aura 5 (1720g) oraz Paradigm Elite TLR (1464g). Kolor roweru Radioactive yellow. Na filmie na kołach Aeolus 5 (50mm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Ciekawy kolor [emoji16] Sorry pomylilem wage z wersja pod tarcze. Aura jak na 50mm to klocki, poza tym alu obrecze z doklejana karbonowa owijka... patent sprzed nastu lat. Szkoda, ze te kolka maja tylko 35mm. Z dugiej strony wagowo bardzo podobnie do twoich obecnych alu kolek. Mozesz zostwaic je jako zamiennik Paradigm i dokupic cos o wyzszym stozku. Za Paradigmy i tak majatku nie dostaniesz, przy ewentualnej odsprzedazy, wiec mozesz je trzymac na kiepskie warunki i zbierac na wysoki profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Posiadając koła alu i karbonowe dojdzie wymiana okładzin hamulcowych i regulacja hamulców przy każdej podmianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Jak czesto bedziesz to robil? Na alu obreczach jezdze w sezonie jesien zima. Potem karbony. A nawet jak zachodzi potrzeba podmiany, to zajmuje to 10-15min z ustawieniem szufladek. 50mm i 1700g to kloc. Do tego z nowymi technologiami obreczy i klockow mozesz sie zdziwic, jak dobrze karbony moga hamowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 A jakie koła karbon polecasz do jazdy w górach? Coś super lekkiego ze stożkiem do 25mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.