Bruno824 Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Witam, zastanawiam się jak poprowadzić pancerz do przerzutki, tzn. w których miejscach ma być linka goła, a w których z pancerzem. Osobiście bym zrobił coś takiego, co myślicie czerwona-pancerz z linką biała- goła linka
maczet190399 Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Osobiście radziłbym najpierw sprawdzić jak pancerz ma iść od kierownicy, aby do lewej manetki szedł prawą stroną ramy i na odwrót z prawą manetką. Wówczas przekos przez rame będzie na wysokości tylnego trójkąta. Dodatkowo stwórz zamknięty system pancerzy. Tam, gdzie obecnie idzie sama linka kup końcówki z noskiem i pomiędzy dwoma końcówkami puść cieniutki termo kurcz. Zamknięty system pancerzy szczególnie docenisz po zimie.
MrVoodoo Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Przecież inaczej nie zrobisz, bo masz taki typ mocowania. Ja u siebie przed malowaniem ramy rozwierciłem przelotki i puściłem pełny pancerz.
Bruno824 Napisano 19 Października 2017 Autor Napisano 19 Października 2017 Osobiście radziłbym najpierw sprawdzić jak pancerz ma iść od kierownicy, aby do lewej manetki szedł prawą stroną ramy i na odwrót z prawą manetką. Wówczas przekos przez rame będzie na wysokości tylnego trójkąta. Dodatkowo stwórz zamknięty system pancerzy. Tam, gdzie obecnie idzie sama linka kup końcówki z noskiem i pomiędzy dwoma końcówkami puść cieniutki termo kurcz. Zamknięty system pancerzy szczególnie docenisz po zimie.Pancerz będzie szedł tylko do jednej manetki prawej, ponieważ napęd będzie 1x 10, jak w takiej sytuacji go poprowadzić ?
Gość Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Jak nie masz szerokiej kierownicy to poprowadzenie tak jak narysowałeś jest dość kiepskim pomysłem. Żeby to jako tako funkcjonowało to pancerz musi być dość krótki, a jak będzie krótki to przy kręceniu kierownicą może go zabraknąć. Puść normalnie dookoła główki i zepnij z przewodem hamulcowym.
Bruno824 Napisano 19 Października 2017 Autor Napisano 19 Października 2017 Jak nie masz szerokiej kierownicy to poprowadzenie tak jak narysowałeś jest dość kiepskim pomysłem. Żeby to jako tako funkcjonowało to pancerz musi być dość krótki, a jak będzie krótki to przy kręceniu kierownicą może go zabraknąć. Puść normalnie dookoła główki i zepnij z przewodem hamulcowym. Czyli tak jak narysowałem tylko w ostatnim etapie zrobić dłuższy pancerz i pociągnąć go lewa strona główki ramy tak ?
Gość Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Manetka jest po prawej, ciągniesz dookoła główki czyli na lewą stronę i potem znowu przy rurze podsiodłowej na prawą stronę.
Bruno824 Napisano 19 Października 2017 Autor Napisano 19 Października 2017 W takim razie hamulec przy rurze podsiodłowej bedzie sie krzyzował z pancerzem przerzutki i szedł na prawa strone?
Gawel76 Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Tak jak narysowałeś to jest standardowe prowadzenie linki.Nie rozumiem kombinacji
Gość Napisano 20 Października 2017 Napisano 20 Października 2017 Tak jak narysowałeś to jest standardowe prowadzenie linki.Nie rozumiem kombinacji Zależy. Jedni puszczają prawą manetkę po prawej stronie a niektórzy prawą manetkę dookoła główki po lewej stronie. Ja jestem zwolennikiem drugiej wersji.
MrVoodoo Napisano 20 Października 2017 Napisano 20 Października 2017 Pancerz od prawej manetki po lewej stronie główki do prawej przelotki. Będzie szedł normalnie, równolegle z przewodem hamulcowym. Zawijaski ogólnie nie są dobra, ale tutaj powinno wyjść dosyć luźno, musisz wypróbować po założeniu kierownicy. Też miałem krzyżować pancerz przerzutki i przewód hamulcowy, bo wtedy jest mniejsze zgięcie, ale jak masz przerzutkę z mocną sprężyną, a 10s słabych chyba nie ma, to nie będzie problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.