Skocz do zawartości

[pancerz] jak prowadzić do przerzutki.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, zastanawiam się jak poprowadzić pancerz do przerzutki, tzn. w których miejscach ma być linka goła, a w których z pancerzem. Osobiście bym zrobił coś takiego, co myślicie

czerwona-pancerz z linką

biała- goła linka

post-196440-0-82481600-1508426686_thumb.jpg

Napisano

Osobiście radziłbym najpierw sprawdzić jak pancerz ma iść od kierownicy, aby do lewej manetki szedł prawą stroną ramy i na odwrót z prawą manetką. Wówczas przekos przez rame będzie na wysokości tylnego trójkąta. Dodatkowo stwórz zamknięty system pancerzy. Tam, gdzie obecnie idzie sama linka kup końcówki z noskiem i pomiędzy dwoma końcówkami puść cieniutki termo kurcz. Zamknięty system pancerzy szczególnie docenisz po zimie.

Napisano

Przecież inaczej nie zrobisz, bo masz taki typ mocowania.

Ja u siebie przed malowaniem ramy rozwierciłem przelotki i puściłem pełny pancerz.

Napisano

Osobiście radziłbym najpierw sprawdzić jak pancerz ma iść od kierownicy, aby do lewej manetki szedł prawą stroną ramy i na odwrót z prawą manetką. Wówczas przekos przez rame będzie na wysokości tylnego trójkąta. Dodatkowo stwórz zamknięty system pancerzy. Tam, gdzie obecnie idzie sama linka kup końcówki z noskiem i pomiędzy dwoma końcówkami puść cieniutki termo kurcz. Zamknięty system pancerzy szczególnie docenisz po zimie.

Pancerz będzie szedł tylko do jednej manetki prawej, ponieważ napęd będzie 1x 10, jak w takiej sytuacji go poprowadzić ?
Napisano

Jak nie masz szerokiej kierownicy to poprowadzenie tak jak narysowałeś jest dość kiepskim pomysłem. Żeby to jako tako funkcjonowało to pancerz musi być dość krótki, a jak będzie krótki to przy kręceniu kierownicą może go zabraknąć.

 

Puść normalnie dookoła główki i zepnij z przewodem hamulcowym.

Napisano

Jak nie masz szerokiej kierownicy to poprowadzenie tak jak narysowałeś jest dość kiepskim pomysłem. Żeby to jako tako funkcjonowało to pancerz musi być dość krótki, a jak będzie krótki to przy kręceniu kierownicą może go zabraknąć.

 

Puść normalnie dookoła główki i zepnij z przewodem hamulcowym.

Czyli tak jak narysowałem tylko w ostatnim etapie zrobić dłuższy pancerz i pociągnąć go lewa strona główki ramy tak ?

Napisano

Manetka jest po prawej, ciągniesz dookoła główki czyli na lewą stronę i potem znowu przy rurze podsiodłowej na prawą stronę.

Napisano

 

 

Tak jak narysowałeś to jest standardowe prowadzenie linki.Nie rozumiem kombinacji

 

Zależy. Jedni puszczają prawą manetkę po prawej stronie a niektórzy prawą manetkę dookoła główki po lewej stronie. Ja jestem zwolennikiem drugiej wersji. 

Napisano

Pancerz od prawej manetki po lewej stronie główki do prawej przelotki. Będzie szedł normalnie, równolegle z przewodem hamulcowym.

Zawijaski ogólnie nie są dobra, ale tutaj powinno wyjść dosyć luźno, musisz wypróbować po założeniu kierownicy. Też miałem krzyżować pancerz przerzutki i przewód hamulcowy, bo wtedy jest mniejsze zgięcie, ale jak masz przerzutkę z mocną sprężyną, a 10s słabych chyba nie ma, to nie będzie problemu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...